Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek67
Moto-Amator forum
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Susiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:04, 11 Sty 2010 Temat postu: Jaki Akumulator |
|
|
Witam.
Jaki Akumulator wstawić do Mz Etz 251 bo wymieniam i się zastanawiam czy 12V 5,5Ah czy 12V 8Ah Waszym zdaniem co lepiej kupić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:58, 11 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
od 5 do 9 zaleca producent. prądnica w sumie daje max 15A, akumulator i tak jest tylko do odpalenia, po uruchomieniu głównym źródłem prądu jest alternator, na iskrę spokojnie wystarczy 5.5. ale czym większy np 8 tym dłużej wytrzyma itd np po zimie będzie jeszcze szansa że spokojnie odpali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtek67
Moto-Amator forum
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Susiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:26, 11 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemekp42
Moto-Maniaq
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:24, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Mam pytanko. Co sadzicie o tym akumulatorze [link widoczny dla zalogowanych]
Nadaje sie do ETZ 150?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:17, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam właśnie taki w 251 ale jeszcze nie zdążyłem na nim pojeździć, poprzedni właściciel śmigał i było dobrze ale teraz sie ładowanie popsuło i nie wiem czy to nie przypadkiem przez to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemekp42
Moto-Maniaq
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:21, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A to co dokladnie z ladowaniem Ci sie stalo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:59, 17 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jeszcze nie wiem co się stało bo nic nie sprawdzałem, za zimno w garażu było a teraz motor rozebrany. Myślę że regulator bo lampka się żarzyła, na zaciskach niby było ponad 14V ale bez akumulatora przerywał. Dokładnie instalacji nie przeglądałem mógł po prostu jeden przewód się odczepić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jamadera
Moto-Maniaq
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:02, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
A jaki jest lepszy zelowy czy kwasowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:01, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
kwasowy i żelowy różnią się tym że żelowy może pracować w różnych położeniach oprócz "do góry nogami", może być długo magazynowany bez konieczności doładowywania i jest bezobsługowy, nic z niego nie wyleci. Zasada działania jest taka sama w obu akumulatorach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jamadera
Moto-Maniaq
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:38, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ok dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:12, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
żelowy aku nie wymaga innego ukladu ladowania niz klasyczny kwasowy?? cos mi sie przypomina ze one nie nadaja sie do motorow ze wgledu na koniecznosc monotwania ukladow stabilizacji pradu i napiecia....moge sie mylic z tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|