 |
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OsteR9019
WYMIATACZ

Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:20, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Powinno być tak że od 1300 już sie nie świeci. Może to dlatego nie chce zaskoczyć. Ta co ja odpalałem chodziła na nieco większych niż 1000 na pewno dużo mniej niż 1200. W innych miałem akumulator więc sie problemu nie było, ale wolne obroty zawsze bez aku trzymała (po dołączeniu).
A jaki dokładnie masz ten regulator, chodzi mi o to czy instalacja wymagała przeróbki?
taki >> [link widoczny dla zalogowanych]
czy może ten >> [link widoczny dla zalogowanych] (bez przeróbek)
Jak coś przerabiałeś już może być inaczej, ale nawet jak musi mieć 2000obr to w eksploatacji nie przeszkadza możesz być spokojny.
No i polecam kupić akumulator, ja pamiętam że kosztował 45zł więc całkiem niewiele, bo jazda bez akumulatora nie jest zbyt "zdrowa", ponieważ akumulator jakby to powiedzieć wyrównuje prąd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
przemekp42
Moto-Maniaq

Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:31, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Regulator mam od samochodu z trzema wejściami coś takiego jak ten pierwszy więc instalacja wymagała małej przeróbki. Akumulator będę musiał i tak kupić bo na rozpoczęcie sezonu trzeba by się wybrać i żeby nie było problemu z odpalaniem:P ale to dopiero w kwietniu a do tej pory dopóki nie mam aku też chciałem pojeździć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OsteR9019
WYMIATACZ

Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:32, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ja bym z tą jazdą nie przesadzał jak nie muszę, jak pisałem akumulator wyrównuje prąd, jazda bez podobno może uszkodzić cewkę, nie jestem na 100% pewny bo sam tego nie doświadczyłem ale lepiej uważać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
przemekp42
Moto-Maniaq

Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:30, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
No też słyszałem że bez akumulatora lepiej nie jeździć. Ale myślałem że jest jakiś sposób żeby coś przerobić aby było wszystko ok. Będę musiał zainwestować jednak jak najszybciej bo bez aku i tak nie pojeżdże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
przemekp42
Moto-Maniaq

Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:36, 01 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A co do akumulatora to jaki najlepiej kupić? Żelowy czy kwasowy i jaka pojemność?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OsteR9019
WYMIATACZ

Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:42, 01 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
O akumulatorach poczytaj na forum, już kiedyś był taki temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|