Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrokaS
Moto-Amator forum
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cięcina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:18, 07 Sie 2011 Temat postu: Kopka się ślizga. |
|
|
Mam problem MZ ETZ 250, ponieważ gdy kopie to kopka mi sie slizga i od czasu do czasu chwyci i normalnie sie kopie. Myśle ze to przez tarcze sprzegłowe a jeśli nie? Możecie mi podać inne objawy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:21, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Możliwe że stożek na wale już dobrze nie trzyma.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:22, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Chyba że masz za bardzo podciągnietą linkę od sprzęgła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MrokaS
Moto-Amator forum
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cięcina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:08, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
sprzeglo juz regulowalismy, a tarcze sprzegłowe trzeba wymienic bo motor 4 lata stał, dzisiaj sie dowiedzialem ze moja MZ jest wiekszym składakiem niż była, zawieszenie przednie z Jawy, ramo z mz 150, bak i kufry boczne z mz 251 a silnik z mz 250, nie zabije sie na tym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:12, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Rama od 150 nie podejdzie pod silnik 250 , kolanko będzie ocierać o błotnik ale to na marginesie , tarcze możesz sprawdzić , skoro tyle stał warto co nieco przeglądnąć , a zabić się nie zabijesz .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MrokaS
Moto-Amator forum
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cięcina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:47, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
zdrapałem lak z tabliczki rama i okazało sie ze mam ramo z... MZ ES 250 1967 !! i ono jest przerobione pod siedzenie z 251 ! a ztym slizganiem sie okazalo ze stożek na wale sie obrobił i trzeba bylo dwie zyletki wlozyc zeby sie klinło no i mi skurczybyk odpalil jak przyjde od kuzuyna to ci fote mz wysle )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:52, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
MrokaS napisał: |
zdrapałem lak z tabliczki rama i okazało sie ze mam ramo z... MZ ES 250 1967 !! i ono jest przerobione pod siedzenie z 251 ! a ztym slizganiem sie okazalo ze stożek na wale sie obrobił i trzeba bylo dwie zyletki wlozyc zeby sie klinło no i mi skurczybyk odpalil jak przyjde od kuzuyna to ci fote mz wysle ) |
A to masz ciekawy motor kolego rama od ES 250 mmmmm ja mam silnik od ES 250 z 1964 piękne motorki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MrokaS
Moto-Amator forum
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cięcina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:10, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
gdy kupowalem motor koles zapewnial ze ramo ze 150, popatrz na zdjecie jak to wyglada [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:49, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Tak patrząc na foto to rama rzeczywiście może być od późnego przejściowego modelu ES, bo pierwsze TS też miały takie same ramy jak ETZ...mocowanie silnika na na gumie ale mnie zastanawia że boczki pasowały od 251
A wyrzuć ten tłumik bo tylko na nim tracisz moc w MZ i kup normalny, bo ten to nawet nie ma dyfuzora...a gwarantuje jak zmienisz o silnik ożyje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MrokaS
Moto-Amator forum
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cięcina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:03, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
u mnie w sklepie nowy tłumik oryginalny kosztuje 220 zł na zamowienie, a sportowy 150 zł, to dla mnie za duży wydatek...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:14, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Na allegro może poszukaj używanego w dobrym stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
herrq666
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 17:27, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
To jest rama TS, boczki są też TS, tyle że z nalepkami z ETZ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|