|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz7871
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:48, 08 Sie 2012 Temat postu: Ładowanie Etz 251 |
|
|
Witam panowie, mam problem z ładowaniem w etz 251. Akumulator ze zgaszonym silnikiem ma 11,8V, a gdy już odpalę silnik powinien mieć ok. 14V a napięcie spada do 10V. Etka była po remoncie a przed remontem nie miałem problemu z ładowaniem. Próbowałem zamienić kable na szczotko-trzymaczu, aby zmienić biegunowość ale wtedy spada do 2V. Regler mam mechaniczny i nie wiem czy wystarczy tylko go "podkręcić" i nie wiem w jaki sposób jeżeli ktoś mógłby mi przedstawić jak albo może już jest taki post to proszę o link. Szczotki są nowe i pierścienie wirnika są w stanie dobrym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:26, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
jesli przed remontem bylo ok to pewnie zle podlaczyles kable i nie ma ladowania.mozliwe tez ze szczotki ci sie zawiesily w szczotkotrzymaczu, badz nie zalozyles sprezynek.sprawdz bezpiecznik od ladowania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz7871
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:54, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
już wiem jaki był problem.. bezpiecznik.. wymieniłem i moto chodzi nawet 2 tys+ obrotów bez akumulatora, ale gdy mierzyliśmy ładowanie to skacze od 10 do 14V na zapalonym silniku i kontrolka świeci ale słabiej niz na wyłączonym silniku. Czy może pomoże regulacja reglera, pytanie tylko jak o wyregulować, a przed remontem jeździłem tak jst teraz tylko miałem kontrolkę spalona od ładowania i nie wiedziałem, że takie jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:24, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Co kilkanaście tys km warto zajrzeć do regulatora i przeczyścić styki, wyregulować odstęp między stykami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz7871
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:44, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
jaki ma być ten odstęp? szczelinomierzem sprawdzany? kompletnie nie wiem co z tym reglerem zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:42, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Na forum jest opis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|