|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:37, 20 Mar 2011 Temat postu: Lewe Powietrze |
|
|
Siemanko chłopaki , mam taki romans do was , otóż od tamtego roku meczylem się z lewymi obrotami które napadały mnie bardzo radzko , i nie usłyszałem odpowiedzi co to może być , no może usłyszałem ale nie jestem gdzieś zadowolony , przesyłam rozmowy z mz-klub polska , Witam , jak pisałem wcześniej , mam problem nadal z lewymi obrotami jak moto się zagrzeje , no to dzisiaj że ładna pogoda u mnie to wziąłem się za regulacje gaźnika zgodnie z opisem paru kolegów z innego forum , otóż tak , wkręciłem na maxa śrubkę która jest bliżej cylka , według nich moto powinno zgasnąć a nie zgasło tylko kręciło max obroty ,potem wykręciłem 1,5 obrotu według książki , żadnej poprawy , druga śrubka , też oporna na regulacje , dopiero jak ją wykręciłem na maxa to moto nie trzymało obrotów , dodam że iglice mam zapiętą na 3 rowku od dołu , dzisiaj jeszcze raz wszystko przejrzałem pod kątem lewego powietrza , łaczenie gaźnika z cylkiem , rozebrane , przeczyszczone , uszczelnione , łączenie gumy filtra z gaźnikiem , przykręcone porządnie , dopasowane , i dalej nic , mam jeszcze inną teze , czyżby simering poszedł od strony altka?/ Już nie mam pomysłów , gaźnik leży rozregulowany , i ani drgie żeby dobrze działał . Pozdrawiam
Witam chłopaki , wziąłem sprawy w swoje ręce i zaczęłem grzebać, ustawilem gaźnik od nowa , przerwe na platynkach , nasmarowalem linke od gazu , dalem oring miedzy gardziel gaźnika a króciec w środku , zmienilem kondek , i jak narazie moto pracuje na wolnych , nie wchodzi sam na obroty , schodzi dobrze z nich , jak narazie poprostu dziala , załączam zdjęcie po moich regulacjach gaźnika , powiem że udało mi się zejść do 1000 obr/min , ale ładowanie już nie to i ustawilem na 1200-1300 . zdjęcie świecy
.No , dodam że moto samo wchodziło na obroty , i zawieszało się , jak się przegazowało powyżej 6tyś , teraz wyregulowałem gaźnik ale nie jestem zadowolony . moto jak zimne nie trzyma obrotów tylko trzeba gazować aż się zagrzeje , na ciepło pali z 3 kopa max , a przedtem palił z 1 , ale iglica była na ostatnim rowku , czyli dostawała najwiecej paliwa , a teraz jest na środku , tak jak powinno być , czyżby jeszcze lekko mieszanka byla za uboga? dołaczam zdjęcie świecy po regulacjach
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Binladen dnia Nie 21:18, 20 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dejwid3
Moto-Maniaq
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podlasie Siemiatycze
|
Wysłany: Nie 20:53, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Po świecy widać że mieszanka uboga. A lewe obroty łapie jak odpalasz? Jak tak to ustaw wyprzedzenie zapłonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Nie 21:07, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
wg mnie mieszanka jest ok, mozna by nawet troszke zubożyć jeszcze. sprawdź czy masz duże luzy na przepustnicy, i połączenie gaźnika z króćcem, króćca z gaźnikiem, ruszałeś cylinder?? jeżeli tak to może być uszczelka pod cylindrem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:14, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Nie nie, cylindra nie ruszałem , ani głowicy , jakoś spadku sprężania ani dziwnego syczenia nie zauważyłem , przepustnica ma duze luzy , największe jak się ja wsadzi do końca korpusu , wtedy ma dość spore , ale jezeli teraz jest dobrze , to hmmm , czego m oze być wina . Narazie glowicy i cylka nie ruszam , czekam na dalsze podpowiedzi ,Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:14, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Binladen chyba pomyliłeś pojęcia bo lewe obroty tzn że silnik kręci się w drugą stronę wiec jak wrzucasz biegu to jechał byś do tyłu
Hm co do tej walki to uszczelniacz od strony alternatora bym sprawdził, albo obrazu wymienił na nowy.
Coś jest z Twoim gaźnikiem nie tak skoro moto nie da się ustawić na wolne obroty, może tak jak pisze matisl problem jest z przepustnicą, Duży luz ma już i powietrze lewe się dostaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:17, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No to już bym obstawiał bardziej , tylko czemu ona teraz dziwnie zapala , tzn , zapala , jak zimna to pali ok tylko trzeba pogazować żeby obroty trzymała , a jak ciepła , jak się porządnie kopnie to zapali z 1 , przeważnie z 3 pali i bez gazu . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Nie 21:53, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
jak ma duze luzy na przepustnicy, to wolnych nie ustawisz, tzn bedą się przestawialy caly czas, poszukaj gazniora na alledrogo, kupisz uzywke za pare zl, a moze będzie dobra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:54, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
A może by poprostu jechać do sklepu , i przymierzyć nową przepustnicę , moze by coś pomogło ,Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Nie 22:10, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
przejedź palcem tam gdzie przepustnica chodzi, to wuczujesz czy jest wyrobiona przepustnica, czy korpus gaznika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:28, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Przepustnica jest wyrobiona fest , widać na niej liczne rysy , i jak się palcem przejedzie to czuć nie równości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Nie 22:33, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
a gaznik jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Nie 22:34, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ja bym na twoim miejscu opuscil jeszcze o jeden ząb iglice:) przeslij pozniej zdjecie swiecy po tym zabiegu jak troche pojezdzisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|