Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:34, 23 Sie 2011 Temat postu: Luzne lozysko etz 150 |
|
|
witam mam luzne gniazdo lozyska na walku glownym od strony sprzegla.Chce to skleic na kleju loctite 648 ale tu pojawia sie problem poniewaz za lozyskiem (idac w strone sprzegla)jest pierscien zabezpieczajacy ale w karterze nie ma rowka na niego(jest poprostu stoczony)i bylo to zamocowane tak ze za pierscieniem byla podkladka z podtoczona fazka pod ten pierscien i ta podkladka przykrecona byla do karteru za pomoca 4 srub.I tu pytanie czy w 150 tak ma byc czy to poprostu czyjs wymysl??na schemacie tego nie ma wiec pytam a jest to nie glupie rozwiazanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:35, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Wymysł właściciela wieśniaka i nie powiem kogo , tam jest seger , a w gnieździe jest wytoczenie na niego , jedynym wyjściem jest kupno nowego karteru a najlepiej kompletu , nie wiadomo czy ten właściciel nie stoczył po to żeby założyć większe łozysko które ma większy pierścień zewnętrzny bo stare oryginalne latało itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:13, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Rozfrezowanie na większe łożysko nie jest złym pomysłem, tylko trzeba zrobić tak jak w fabryce, nie jakieś blaszki, podkładki, kleje.. No i oczywiście musi być w tej samej osi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:54, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dla mnie takie patenty są nie do przyjęcia , ma być oryginalnie tak jak fabryka przykazała a nie jak sobie właściciel wiejskiego garażu wymyślił , który młotem naprawia silnik , sory za moją opinię ale chyba nikt nie lubi partaczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:01, 25 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
powiem tak napewno nie bede kupowal zadnych karterow bo to jest nieoplacalne.
Z zawodu jestem tokarzem i rozfrezowanie otworu pod wieksze lozysko to nie problem.
Mysle nad nacynowaniem lozyska i wcisnieciu go na prasie wtedy seger nie bedzie potrzebny.W 150 nie panuja duze sily boczne na to loysko wiec go nie wypchnie(wiem co mowie bo podobny przypadek mialem w 250 tez cynowalem i bylo ok a tam jest kolo zebate o zebach skosnych wiec dzialaja sily boczne)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:00, 25 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
No ale skąd wiesz że akurat dobrze dopchniesz łożysko ?? Tak aby było na starym miejscu jak było oryginalnie gdy seger je zabezpieczał , jeśli łożysko będzie za głęboko lub za płytko , będziesz miał nie małe problemy z wydystansowaniem kosza i zabieraka no i ustawienia kół w jednej linii . Najlepiej to zrobić tak żeby łożysko wcisnąć do momentu aż będzie na równi z gniazdem w środku silnika , będzie to w miarę po oryginalnemu i aż tak większych problemów nie będzie potem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:21, 25 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
nie bedzie za gleboko poniewaz ustawie go na rowno ze sciana karteru od strony skrzyni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:28, 26 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
No i o to mi chodziło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:29, 28 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Więc zamierzasz frezować? Bo już trochę się pogubiłem. Jak frezujesz to możesz wykonać taki otwór żeby było pasowanie ciasne i nie będzie trzeba cynować. Jak nie frezujesz tylko chcesz nacynować to może być problem, bo co gdy zamiast okrągłego otworu masz jajo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:03, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
nie. nie frezuje.bede cynowal a jesli bedzie jajo to cyna go wypelni bo jest miekka a naddatek materialu ladnie zejdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|