|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymo228
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:42, 15 Mar 2012 Temat postu: Mz 150 Szpili |
|
|
Witam. Rozpoczął się sezon więc chciałem odpalić swoją mz etz 150.Po kilku kilometrach okazało się ,że nie ma kompresji i uszczelka pod głowicą została uszkodzona.Wymieniłem ale to nie był końce problemów okazało się ,że na szpilkach zepsuł się gwint i nie da się dokręcić.Właśnie dlatego kupiłem 4 nowe szpili.Ale nwm jak trzeba je wymienić tz jak wyjąć stare i wsadzić nowe. Wiem ,że to banalne pewnie ale dopiero rozpoczynam karierę z motorami.A i jeszcze jedno jak kopie to jak by coś tarło tak pod końce co to może być ??? Pierścionki i cylinder są w prządku.
Z góry dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:48, 15 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
muszisz wywalić cylinder ... zakątrować nakretki i odkrecić ... szoruje ale w jakich pozycjach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:49, 15 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Najlepiej jeżeli tłok schowasz do wnętrza komory korbowej i zabezpieczysz wszystko szmatą. Tak aby nic nie wpadło do środka.
Znajdź żabę (klucz który dobrze zaciśnie się na szpilce, ja używałem klucza do rur który sam się zaciska) i odkręcasz szpilki. Odwrotnie postępujesz z nowymi. Kontrujesz 2 nakrętki na końcu szpilki i wkręcasz je w kartery do oporu. Tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:27, 15 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
motorzysta86 napisał: |
Znajdź żabę (klucz który dobrze zaciśnie się na szpilce, ja używałem klucza do rur który sam się zaciska) i odkręcasz szpilki. Odwrotnie postępujesz z nowymi. Kontrujesz 2 nakrętki na końcu szpilki i wkręcasz je w kartery do oporu. Tyle |
zrob na odwrot stare zakontruj i wykrec a nowe zakrecaj zabka bo jak nowe zakontrujesz za mocno to mozesz przeciagnac gwint i potem bedzie sie ciezko zakrecac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:21, 15 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
kolega napisał że na starych ma już urwany gwint....a kontrować nie musi aż tak mocno i na pewno gwintu nie zerwie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:45, 16 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
opisz bardziej co ci tam trze napewno pomozemy:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|