|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mzetz251
Moto-Amator forum
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:49, 16 Mar 2010 Temat postu: Mz 251 gaznik |
|
|
Witam jestem nowy i mam takie Pytanko jak powinien byc ustawiony gaznik w Mz 251, dodam ze gaznik jest tajwański. Gaznik taki z dołu z ta sprezyna pod komora pływaka. Z góry dziekuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:09, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Możesz dać jakieś zdjęcie tego gaźnika?
No i czemu nie zaczynasz od powitania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mzetz251
Moto-Amator forum
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:06, 18 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Cos nie moge dodac zdjecia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mzetz251
Moto-Amator forum
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:08, 18 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] Zdjecia mojego gaznika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mzetz251 dnia Czw 9:09, 18 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mzetz251
Moto-Amator forum
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:20, 18 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Po może mi ktoś z tym gaznikem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:54, 18 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
To jest standardowy gaźnik MZ zmyliłeś mnie tą sprężyną.
Gaźnik regulujesz tą śrubą co jest z boku, ustawiasz silnik żeby pracował na 1300-1500obr
do ustawień jeszcze można zaliczyć ustawianie iglicy normalnie jest na środkowy, w okresie docierania podnosisz iglice o jeden ząbek wyżej.
A czy to jest nowy gaźnik??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mzetz251
Moto-Amator forum
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:03, 18 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Tak nowy zrobiłem na nim gdzies z 100km, teraz zmeniłem tłok i szlif zobiłem i cos mi duzo pali ta eta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:47, 18 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
To tak jak mówiłem na dotarciu podnosi sie iglice. W tym gaźniku jest o tyle dobrze że tylko ustawia się skład mieszanki biegu jałowego ustaw w granicach 1500 i będzie ok.
No a duże spalanie nie wiem czym może być spowodowane, robiłeś coś przy nim? rozbierałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mzetz251
Moto-Amator forum
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:37, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A która to sruba ta wieksza czy mniejsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin19Poznan
Moto-Amator forum
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:54, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
witam mam podobny problem co autor postu, mianowicie mz strasznie duzo pali i do tego z malych obrotow tak jakby nie miala mocy (moze sie zalewa??) a jak przejade kolo 1,5-2 km na pelnym gazie uzywajac glownie biegow 1, 2 i 3 to zaczyna przerywac i prawie gasnie.... podejrzewam zla regulacje gaznika . w ksiazce napisane jest ze srube od regulacji dokrecic do oporu a nastepnie wykrecic 2 i pol obrotu i reszte regulowac sruba od przepustnicy tak wlasnie zrobilem i nadal to samo. moze plywak w komorze gaznika ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|