Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk4773
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 19:43, 26 Maj 2011 Temat postu: Mz Etz 150 kondensator. |
|
|
Witam. Jak zwykle mam problem z moją Etką. Cały czas pali mi się kondensator, przejadę 2-3 km i słabnie i nie wkręca na obroty. Czy winą może być cewka która daje za duże napięcie?. Proszę o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:15, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Cewka nic nie ma do tego, bo kondensator nie zbiera ładunków z cewki a jedynie z przerywacza. Przeczyść przerywacz i kup porządny kondenstor
A jak sprawdziłeś że Ci pali kondensator, znaczy jak sprawdziłeś że kondensator się uszkodził??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk4773
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 20:30, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Motor zrobił się słaby na biegu ledwo jedzie i nie wkręca na obroty a po wymianie kondensatora jest dobrze do czasu. A kondensator miałem założony oryginalny do Etz 150. i zaczęło się dziać od niedawna i nie miałem z tym nigdy problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:30, 27 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Raczej sprawdź miernikiem czy rzeczywiście masz uszkodzony kondensator
A zmień cewkę zapłonową na inną i sprawdź czy Ci dalej będzie uszkadzać kondensator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk4773
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 20:32, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Wszystkie styki wyczyszczone i sprawdzone. Żaden kabel nie jest przetarty. Wymieniłem przerywacz. Czy cewka może się grzać? Odpaliłem motor i po chwili zaczął przerywać przy dodaniu gazu i właśnie cewka się zagrzała nie jest na tyle ciepła żeby mnie oparzyć. Już nie mam pojęcia co może być nie tak. W sklepie powiedzieli mi że może to być nawet wina paliwa. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:56, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ja to bym na ten przerywacz stawiał ale jak wymieniles, w wsk to paliła mi bo była za wysoka temperatura, ale w mz to niemożliwe, wyreguluj gażnik
ustaw zaplon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk4773
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 14:05, 14 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Gaźnik ustawiony i zapłon też. Wymieniłem świece taka jak mi koleś ze sklepu polecił chyba o ciepłocie 235. I jeszcze szybciej mi padł kondensator. Może jednak wina tego paliwa. Mówił coś ze miał takie przypadki jak ktoś motor mu dawał do naprawy że okazywało się ze to paliwo. Ale wątpię w to. Jeszcze będę kombinował i może wkońcu znajdę przyczynę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez patryk4773 dnia Wto 14:05, 14 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:59, 14 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Paliwo?? Puknij się w głowę i ten "sprzedawca" też , co ma piernik do wiatraka?? Albo masz lipne kondensatory albo coś namodzone w instalacji ,Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:21, 14 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Paliwo ha ha dobry jestes!!! Wes kup z innego źródła kondensator a jak nie to elektryka zawołaj i ma grac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk4773
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 20:33, 14 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
No nie wiem tak mi mówił. A kondensator mam orginalny niemiecki. Być może jeszcze coś z elektryką. A cewka może się tak grzać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:44, 14 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Nie tak żeby Cię parzyla ale powinna być ciepła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk4773
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 11:47, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Moja cewka jest od jakiegoś samochodu. Kupiłem nowa i jest mniejsza i powiedzieli mi że tamta to jakaś samochodowa chyba od malucha i trochę wgięta do środka z jednej strony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|