|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
shark2
Offroad
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 11:29, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
gaźnik, a jak bardzo nie chcesz kupowac nowego (a najlepiej bing) to poprostu rozbierz silnik i sprawdz co jest nie tak, samo z siebie sie nic nie dzieje. zdejmij cylinder i sprawdz pierscienie ewentualnie ciśnienie w cylindrze, manometr kosztuje grosze a bardzo przydatne narzedzie także do innych pojazdów w przyszłości.
tak czy siak stawiam na gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jaskot12
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kolbuszowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:33, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
już pisałem że gażnik kupiłem ale to nic nie pomogło śrubkę od powietrze muszę mieć wkręconą na maksa bo wogóle nie chce chodzić i muszę jeżdzić trochę na otwartym ssaniu bo inaczej wogóle nie da się jechać .a cylinder ściągałem i wszystko jest w porządku tylko te rysy po szlifie mi się wydaja że robią swoje robotę że motor dostaje lewe powietrze i dlatego jest mułowaty i nie spala paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
shark2
Offroad
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 10:55, 02 Cze 2013 Temat postu: rysy |
|
|
rysy po szlifie to jest proces honowania, normalne, bez tych rys silnik nie mogl by sie dotrzeć, rysy tez znikna po dotarciu silnika. skoro jedzie ale na ssaniu itp to znaczy ze cos nadal nie tak z paliwem. now gaźnik ale jaki? chinski ala mz czy chinska podrobka binga? bo podrobka binga jest nie najgorsza kosztuje z 220zl a ten drogi zaledwie 80-120 i ten tanszy niestety ale padlina, niewymiarowe dysze, przepustnica ciezko chodzi. na nim nie pojeździsz... Nie mniej jednak ustaw zapłon i sproboj pozadnie wyregulowac, np podnieść iglicę do góry o jeden lub dwa ząbki i zobaczyć czy lepiej.
tutaj masz film jak wyregulować gaźnik --> http://www.youtube.com/watch?v=br8m68yke_I sa to gaźniki orginalne, podobnie sie reguluje binga + podrobke binga. Chinczyk bezmarkowy tez :) ale efekty moga byc kiepskie.
A tu masz porownanie gaźników - chinski bing i chinski noname czyli lepsza i gorsza podrobka http://www.youtube.com/watch?v=LipGyiKUBb4
jak masz ta gorsza to ja wyzuc :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaskot12
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kolbuszowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:39, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
normalny gażnik chiński jak go założyłem to chodził tak samo a nawed gożej bo go zalewało i nie mogłem odpalić więc założyłem stary a świeca jak mokra tak mokra . i mam też dziwny problem z ładowaniem że jak chodzi na wolnych obrotach to jest 12v ładowania a jak przygazuje to 13v a czasami nawed 16v tak właśnie skaka a na światłach to juz wogóle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|