|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:32, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
nie wiem ale ja wszystkie uszczelki robie sam z brystolu technicznego. kupuje arkusz A2 za zlotowke i dzialam.
Zdejmi krociec i odcisnie jego ksztalt na brystolu,wycinasz ksztalt odbity i masz uszczelke.
Najlepiej jest zrobic kilka min. 2, a wszystko skrecic na lakier tylko nie za duzo lakieru dajesz. Masz pewnosc ze jest szczelnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Wto 1:18, 16 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Erwin115
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:56, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
kurcze dzisiaj trochę sie pobawiłem z tym gaźniekiem a mianowicie z wysokością pływaka i nic iglice dałem na środkowy ząbek i zmniejszyłem na pływaku ale nie wiem w którą strone. Zrobiłem tak że to jest teraz mniejszy zakres ruchu pływaka góra dół wiec nie wiem czy zmniejszylem dopływ czy zwiększyłem. Co mi poradzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 1:14, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
a masz luz na lince ssania??
poginasz lub opuszczasz ten jezyczek ktory dotyka zworu iglicowego odpowiednio zmniejszajac lub zwiekszajac poziom paliwa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Wto 1:16, 16 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Erwin115
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:54, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
nom na lince ssania jest luz.. ssanie łapie mi tzn przy manetce jak naciskam ssanie to opór czuje tak przy 80% całej długości dopiero.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:23, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
oki. hm i mowisz ze przeczysciles gaznik i wszystkie dysze dokladnie i dale Ci zalewa??
a nie masz peknietego plywaka??albo nie blokuje sie on nigdzie w gazniku??
Bo jak zalewa ci silnik to na 100 procent winne jest ustawienie plywaka w gazniku lub sam plywak jest uszkodzony. Tak ja mysle bo nie mam pomyslow na ta usterke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:19, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jak jest mniejszy zakres ruchu pływaka to poziom paliwa się zmniejszył, moim zdaniem pływak sie blokuje miałem raz tak w 250, pisałem już kiedyś o tym ale w innym temacie. Wymontuj gaźnik zdejmij komorę pływakową i dmuchaj tam gdzie paliwo dochodzi, jak pływakiem zamkniesz dysze no wo wiadomo jaki powinien być efekt. Jeśli powietrze nie leci znaczy że pływak się blokuje po założeniu komory, jad da sie dalej dmuchać to coś z dyszą. Na suchym gaźniku z założoną komorą potrząśnij nim i posłuchaj czy pływak się rusza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Erwin115
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:29, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
dzieki jutro pokombinuje cos zobaczymy co z tego wyjdzie... bede pisał na bieżąco...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Erwin115
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:14, 17 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
kurde pływak ustawiłem na maks i kopałem a świeca cały czas sucha, nastepnie wlałem do cylindra kielicha i coś zaczeło łapać powoli ale nie zapalił. wyjąłem świece przeczyściłem włożyłem znów i kopałem i znow była sucha dysze sią czyste widać światło dobrze już nie wiem co to jest. zgłupiałem całkowicie..... POMOCY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:45, 17 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
jezeli silnik nie zasysa mieszanki (i tu nie jestem pewien bo z silnikiem 150 sie nie spotkalem ale mialem cos takiego w 250) to mozesz miec uszczelniacz na wale pekniety przez ten fakt silnik moze nie zasysac mieszanki przez gaznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lukashek92
Moto-Amator forum
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Sucha Beskidzka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:15, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
witam wszystkich mam podobny problem, nie wiem co robić, jestem dumnym posiadaczem mz etz 150, nie chce odpalić, zapłon elektroniczny bije dobrą iskrę, akumlator nowy, paliwo dochodzi , na kopa nie pali i na pycha też co jest ?????? bardzo proszę o pomoc !!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|