Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qczas
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:35, 07 Mar 2010 Temat postu: MZ ETZ 150 nie odpala, pewnie to gaźnik |
|
|
Witam wszystkich na forum, zarejestrowałem się aby uzyskać poradę i nie będe ukrywał dlatego iż potrzebuje wiedzy kogoś bardziej kompetentnego odemnie. Otóż jestem dumnym posiadaczem MZ ETZ 150 '88, która nie odpala. Iskra jest. Gdy wleje paliwo bezpośrednio do cylindra motocykl pali. Gdy jednak chcę odpalić motór normalnie silnik nie działa zarówno kiedy kopię czy pcham. Co ciekawe świeca jaest mokra. Na podstawie mojej skromnej wiedzy ustaliłem iż to zapewne gaźnik. Zagotowałem go w occie, lecz nie pomogło. Czy to kwestia regulacji? Może mieszanka jest zbyt uboga w paliwo? Proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:35, 07 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Pokombinuj z ustawieniem iglicy , sprawdz kondenstor , zapłon , przeczysc platynki , zmien swiece ,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:38, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jak lałeś paliwo do cylindra to może ci teraz zalewać i możesz w ogóle nie odpalić bo olej został s skrzyni korbowej. Jeśli odpala jak nalejesz na tłok to niech pochodzi troche.
Jak nie chce palić z kopa tylko na pych to wina gaźnika, może być już zużyty albo coś z dyszą rozruchową, i też za niski poziom paliwa w komorze, no a jak kombinowałeś z gotowaniem to mogłeś jeszcze pogorszyć. Jak nie odpala nawet na pych to już może być silnik po prostu zużyty bo za słabo ciągnie paliwo, wtedy potrzebny szlif.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz93
Moto-Amator forum
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:55, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
posprawdzaj zimeringi na wale morze to od nich ja też tak miałaem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pavell92
Moto-Amator forum
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:04, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
ja w swojej mialem identycznie i juz ja wyremontowalem i mam nadzieje ze odpali bo potrzebuje tylko linki od gazu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Erwin115
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:33, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Witam ja mam podobny problem.... Iskra jest świeca jest mokra, jak kopne to wbije na wysoki obroty i po kilku sekundach gaśnie. nie da sie regulować obrotów jak tylko złapie to pełne i jak puszczę ssanie to gaśnie wymienilem kondensator i nie wiem o moge jeszcze zrobic. prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:58, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Hmm a jak gasnie to świeca mokra czy sucha? jak sucha to zwiększ poziom paliwa na pływaku na tym jezyczku co zamyka zaworek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Erwin115
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:02, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
no właśnie świeca jest mokra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:59, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
jesli masz brak regulacji obrotow tzn ze masz uszkodzona uszczelke miedzy gaznikiem a cylindrem i gdzies jest zasysane lewe powietrze.
A w gazniku ustaw plywak na minimalny poziom paliwa w gazniku.
Sprawdz czy zaden kanalik od wolnych obrotow nie jest zasyfiony.
Dysza wolnych obrotow jest zapchana, sprawdz.
Ustaw igilce w srodkowym polozeniu.
Sprawdz czy przepustnica zamyka dokladnie doplyw powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Erwin115
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:04, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
jak to mam sprawdzic to powietrze?? a raczej tą przepustnice?? a minimalny poziom plywaka ustawia sie tą blaszke sie podgina do jakiego poziomu???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:13, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Wymieniasz uszczelke miedzy kroccem a cylindrem. A przepustnice sprawdzacz na wyjetym gazniku, wkladasz i sprawdzasz czy nigdzie sie nie zacina.
Tak poziom paliwa reguluje sie to blaszka z plywaka. Najlepiej jak po zdjeciu pokrywy komory plywak nie bedzie dotyka do gaznika po jego nacisnieciu a przerwa miedzy spodem plywaka a gaznikiem bedzie wieksza niz 0,5 cm. Jezeli bedzie to za malo i plywak nie bedzie zamykac to trzeba znow podgiac blaszke.
Polecam Ci zapoznac sie z ksiazka Naprawa Motocykla MZ. tam jest to lepiej opisane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Erwin115
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:53, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
no zobaczymy moze sobie poradze a ile moze kosztowac ta uszczelka??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|