|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
glaszczacy_manetke
Moto-Amator forum
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:18, 22 Kwi 2009 Temat postu: MZ etz 150 problem |
|
|
Witam. Mam problem z MZ Jakiś czas temu kupiłem ten motor, był nie na chodzie , ostatnio udało mi się go odpalić. Problem polega na tym że odpala gdzieś za 10 kopnięciem obroty utrzymują sie tak kolo 3-4tyś próbowałem regulacji ale jakoś się nie udaje ich obniżyć. Kiedy siadam i wrzucam bieg nie chce jechac nawet gdy dodam dużo gazu poprostu stoi w miejscu. na stopkach włączając bieg koło się kręci. Co może być przyczyną????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dawiderni
Moto-Amator forum
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:00, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
sruba regulacji sprzegla jest w pokrywie bocznej silnika po tej stronie co pradnica i zebatka lancucha na tylne kolo. nie musisz tej pokrywy zdejmowac tylko wyregulowac srube tzn jesli nie chce motocykl ruszyc to musisz poluzowac nakretke a nastepnie srubokretem z umiarem wykrecic srube i spowrotem dokrecic nakretke. kiedy zobaczysz to w motorze bedziesz juz wiedziec o co chodzi. ale jesli kupiles motor nie na chodzie to moga byc w silniku rozne dziwadla nawet brak tarczek sprzeglowych.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dawiderni dnia Czw 11:03, 23 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:01, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli nie chce odpalać i nie da sie ustawić wolnych obrotów jest wielce prawdopodobne że to gaźnik, jeśli w nim nic nie brakuje i śruby regulacyjne są oryginalne to znaczy że czas go wymienić. Ja miałem podobne objawy w ETZ250 tzn łatwiej było odpalić na pych niż z kopa, inny gaźnik i po problemie.
najlepiej by było jakbyś mógł gaźnik pożyczyć od kogoś komu dobrze zapala zamontować u siebie na 5 minut i zobaczyć jaki efekt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
glaszczacy_manetke
Moto-Amator forum
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:19, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Sprzęgło jest dobrze wyregulowane, jednak nadal jest problem z ruszaniem tak jak by nie miał mocy czy nie dawał rady.. sam już nie wiem o co tu chodzi. A co do gaźnika to niestety nie mam możliwości sprawdzenia na innym. Zauważyłem że na przepustnicy są jakby podłużne wgłębienia coś tak jakby się zacierała czy coś w tym stylu. Czy to może być to???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|