 |
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CedoY
Moto-Amator forum

Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kamień/KrK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:11, 24 Sty 2011 Temat postu: [MZ ETZ 250] całkowity muł po wrzuceniu biegu |
|
|
Problem polega na tym że: MZ wcześniej odpalała, lecz podczas jazdy w ogole nie miała mocy, wrzuciłem 1 jechało się po woli po prostej drodze ale tak dziwnie szarpała, i jak jechałem po prostej drodze to nie gasła ale tak męczyła, ale jak wjeżdżałem do bramy do domu to zdechła (było lekkie wzniesienie) nie wiem czy to ma jakiś związek z brakiem końcówki na wydechu?
na pewno nie ma to związku z zapłonem, gaźnikiem i zatkanym wydechem, gdyż gaźnik jest nowy, iskta jest dobra, zapłon dobrze ustawiony, filtr powietrza czysty, simeringi nowe, cylinder i tłok stan dobry, wydech czyszczony i MZ bez problemu odpalała, od kopa
nie mam kompletnie pojęcia co się stało
silnik nie tak dawno był przeze mnie rozbierany i składany, wał nie ma luzów ani nie jest krzywy, wszystko jest OK, poza tym że NIE MA W OGÓLE MOCY
jeśli potrzebne jeszcze jakieś informacje, to podam
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:12, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jeżeli mówisz że układ elektryczny jak i paliwowy jest oki, to jedyną przyczyna braku mocy może być stan zużycia tulei cylindra i tłoka, pęknięty pierścień (przy środkowym pękniętym pierścieniu lub dolnym silnik tarci moc i to znacznie) lub co najgorsze sworzeń tłoka wypchnął zabezpieczenie i zrobił rysę w cylindrze (objaw taki sam jak wyżej i nic nie słychać), z takich drobniejszych to uszczelka pod cylindrem źle jest założona.
A swoją drogą to zapchany wydech ma bardzo dużo do braku mocy w silniku...
Zapytam a stosunek oleju jaki w mieszance??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CedoY
Moto-Amator forum

Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kamień/KrK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:47, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
stosunek oleju 1:50
benzyna 98
cylinder i uszkodzone pierścienie odpadają, ponieważ zozbierałem silnik, i wszystko jes k, są tylko drobne ryski, ale to normalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bolek 667
Moto-Amator forum

Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:52, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Spróbuj wymienić świece jeśli masz gaźnik czysty filter itd to to musi być na sto procent świeca wkręć inna i zobacz bo u mojej mz juz tak dwa razy miałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CedoY
Moto-Amator forum

Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kamień/KrK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:54, 25 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
ale jeśli na biegu jałowym WSZYSTKO GRA WKRĘCA SIĘ DBRZE NA BROTY to teoretycznie nie jest to wina świecy, możliwe że gaźnik jest źle ustawiony, ale to też jusz sprawdzałem widocznie muszę jeszcze raz wszystko dokładnie posprawdzać ze szczegółami, ale świeca raczej odpada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Binladen
Moderator

Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:12, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ustaw poziom paliwka , wyreguluj gaźnik , ustaw przerwę na przerywaczu , zapłon 2.5 mm przed GMP , wymień kondensator, i to na tyle , jeśli te wszystkie czynności nie pomogą to musiałeś coś źle złożyć , to są takie podstawowe rzeczy , Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CedoY
Moto-Amator forum

Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kamień/KrK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:17, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] <---- tutaj pokazałem w przybliżeniu jak wyglądała kartka którą przyłożyłem do tłumika ETZ 250
trzymałem ją 30sekund silnik chodził na wolnych obrotach, i tak wyglądała, i chciałem zapytać czy nie zbyt wiele paliwa wyrzuca? dodam że benzyna była czysta (bez oleju)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CedoY
Moto-Amator forum

Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kamień/KrK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:01, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] <-- śrubki regulacyjne gaźnika 30n3 do czego służą poszczególne (1 i 2)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:43, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
1 położenie przepustnicy
2 wolne obroty (chyba gdyż nie miałem doczynienia z takim gaźnikiem)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Binladen
Moderator

Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:51, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Daj jej więcej paliwka na iglicy i podnieś poziom w komorze plywakowej , potem drobna regulacja mieszanki , i tyle .Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
patryk4773
Moto-Amator forum

Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 19:45, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
miałem ten sam problem w 150tce. Padł mi kondensator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|