|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzela233
Moto-Amator forum
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:59, 28 Mar 2012 Temat postu: MZ ETZ 250 Dawka Paliwa PROBLEM |
|
|
Witam!
Moj problem polega na tym ze w mojej mz etz 250 w gazniku mam ustawiona iglice na najwyzszym rowku czyli na najmniejsza ilosc paliwa i jest w miare dobrze poza tym ze ostatnio cos wolno mi schodzi z obrotow i przygasa na nizszych obrotach ale z tym sobie poradze ale chodzi mi o to ze gdy ustawie iglice zabek nizej czyli zwieksze dawke to nie da sie jechac bo jest mulowata i przerywa a gdy wezme na najnizszy zabek czyli najwieksza dawka to juz masakra nawet nie ma co z poworka wyjezdzac i nawet po zwiekszeniu dawki powietrza nie wiele daje bo cos tam lepiej idzie jak na wyzsze wchodzi ale na wolnych gasnie wiecie moze co to moze byc bo ja juz nie mam pomyslow a wydaje mi sie ze to nie zaplon bo na najnizszej dawce paliwa rwie jak glupia. A i jeszcze nie wiem czy to cos ma do tego ale nie mam ładowania w mz (chyba regulator padl albo cos bo mi stopniowo znikalo to ladowanie i na niskich obrotach bylo a na wysokich juz sie lampka zaswiecala a teraz juz wogule nie ma)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:43, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Zrób ładowanie, brak ładowania powoduje mniejsze napięcie lub jego brak w układzie po dłuższej jeździe. Układ zapłony bardzo szybko wyładowuje akumulator. A następnie kombinuj z dawką paliwa.
A zanim zaczniesz regulować gaźnik, to go wymyj i przedmuchaj. Świece sprawdź i powiedz jaki ma kolor izolator.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzela233
Moto-Amator forum
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:21, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Zrobie tak jak mowisz, izolator ma kolor bialo-szary cos takiego te obroty juz ustawilem przed chwila i jest dobrze. A to ladowanie to jak myslisz czym moze byc spowodowany jego brak bo z tego co patrzylem to szczotki sa w dobrym stanie nic sie tam nie urwalo ani na pradnicy kable wszystkie popodpinane, moze byc to wina regulatora? I tak jak mowisz bez ladowania inaczej mi chodzi mz bo z ladowanie zawsze mi rowniej chodzila a teraz czasami lubi przerwac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:03, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Co do ładowania to tematów było bez liku na forum. Warto poczytać kilka ostatnich. Zwykle padają diody wzbudzenia w prostowniku, rzadziej regulator. Metodą eliminacji i pomiarów można dojść co jest uszkodzone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzela233
Moto-Amator forum
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:14, 28 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Witam po dlugiej przerwie zrobilem to ladowanie tak jak mi radziles choc mialem z tym sporo klopotu, walniety okazal sie regulator i kupilem nowy na allegro ale okazal sie zwyklym szmelcem za ktorego dalem prawie 70zl ale tak to jest jak sie zamawia na szybkiego bez poczytania o nim:D ale wkoncu gdzies na forum wyczytalem ze od poloneza sie nada i kupilem regulator firmy JEZPOL 9d za 20zl i ladowanie smiga:). A teraz chcialbym sie zajac ta dawka paliwa bo dzis znowu wziolem iglice na srodkowy rowek i na ladowaniu juz nie przerywa ale jest straszny mol i na wysokich obrotach tak jakby tracil na sile a na najwiekszej dawce paliwa to sie nie da jechac wogule, a gdy mam teraz ustawiona na najnizsza dawke to mz zbiera sie jak torpeda ale na wysokich obrotach juz nie ciognie tak do przodu jak kiedys gdy mialem najwyzsza dawke to az przod podnosilo na 3 i 4 biegu jak z pasarzerem jechalem. Jesli wiecie co to moze byc to prosil bym o rade jak sobie z tym poradzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:01, 28 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
moze filtr powietrza ??zpruboj zdjac na chwile te gume z gaznik i zobacz ja w 250 mialem taki przypadek ze z filtrem nie mogla sie wkrecic na obroty max to bylo 4.5tys.
po odchyleniu gumy rakieta:))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzela233
Moto-Amator forum
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:34, 30 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdzilem dzis ten filtr i niestety bez gumy chodzi tak samo:( mysle ze to wina gaznika ale niestety nikt w okolicy nie ma mz i nie moge przelozyc i zobaczyc ale z tego co wyczytalem to moze to byc wina plywaka co wy o tym myslicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:06, 30 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie poziom paliwa za niski , powód? Elektroda świecy biało-szara , to się da wytłumaczyć czymś innym , nie umiejętność regulacji gaźnika , itd , jeśli dasz jej największą dawkę w komorze masz za mało paliwa i masz muła , jak jej dasz na najniższą dawkę paliwa , maly poziom paliwa w komorze pływakowej spowoduje to że będzie jechała na najniższej dawce ale na najuboższej mieszance czyli łatwo zatrzeć moto , dobra rada , podegnij PŁYWAKI do góry jeśli gaźnik trzymasz tak jak jest w moto , o 1-2mm nie więcej , dla porównania poziomu w dekielku od gaźnika masz taki odlew na jednej ze ścian , i teraz zrób tak , już po podgięciu pływaka , założ dekielek , nie przykręcaj , trzymaj tylko ręką , puść paliwo , jak zaworek zamknie dopływ , zakręć kranik i ściągnij dekielek , jak lustro paliwa będzie na równo z tym odlewem na jednej ze stron , jest ok , wtedy próbuj na każdym ustawieniu igicy , drobne korekty śrubką od mieszanki i sprawdzaj kolor świecy , powinna mieć kolor kawy z mlekiem , bądź ceglany , w każdym razie nie może być ani szara , ani biała , ani czarna i zakopcona .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzela233
Moto-Amator forum
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:42, 30 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Wlasnie odkrecilem gaznik i zdiolem dolny dekielek i paliwo jest rowniutko z tym nadlewem na boku odkrecilem takze swiece do sprawdzenia i tak jak piszesz jest jak kawa z mlekiem choc wczesniej wydawalo mi sie ze byla bialo szara ale mimo to podkrzywilem troche plywak i zobacze co teraz sie bedzie dzialo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzela233
Moto-Amator forum
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:17, 30 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Zwiekszylem ten poziom paliwa ale to nie to bo tez starszny mol potem zmniejszylem i juz lepiej mi sie wydaje ze albo go zalewa albo cos ale poziom paliwa byl o jakis 1mm nizej od tego nadlewu i tez mol chodz juz byla roznica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:45, 30 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Czyli baw się dalej , aż do skutku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|