Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mz etz 250 przerywa na wysokich
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:35, 25 Lip 2010    Temat postu:

hmmm , teraz wszytkie wały to made in china , a wał rozbijesz sam ale go nie złożysz, ale skąd ci przyszedł do głowy pomysł żeby go samemu robić?? kup korbowód , cały zestaw i oddaj do zakładu , zrobią jak należy i wał ci wyważą , kupisz ten korbowód z allegro za 60 zł , oddasz do zakładu , za jakieś 100 zł ci zrobią , ale te korby są niskiej jakości , zrobisz pare tys kilometrów i podejrzewam ze bedzie to samo , wystarczy popatrzec jak są zrobione rowki smarujące , ledwo tam wpada olej z mieszanki , kupienie samego łożyska to nawet było by dobre tylko jak sie okaże ze korbowód też wyzionoł ducha to kaplica , porównaj sobie korbe z starego wału z nową , różnica jest , podejrzewam że własnie przez to że jest mały rowek smarujący korba sie zatarła , to tyle , pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ScoobyDoo
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:31, 25 Lip 2010    Temat postu:

A wiec tak korba odpada bo to 60 zeta + jak ktoś by robił to 100 a dołożył bym 100 i nigdzie latać nie musiał bym ani kombinować miał bym nówkę wiec ta obcia odpada bo za dużo kasy władowałem w ten motor a nic nim nie jeździłem bo 300km to jest nic a wał już wycjągłem przegrzały się te blaszki i wlazły w to łożysko i się zatarło wycjaglem jedna blaszkę bo pęknięta była i wal rozruszałem ale jest uszkodzone łożysko bo czuć jak się blokuje i myślę zęby kopic łożysko już znalazłem ale po czebne te blaszki są tam czy nie ??? bo jak nie to spoko a i czy w najgorszym wypadku jak bym nie dal blaszek nie będzie wal tarabanił ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:44, 25 Lip 2010    Temat postu:

blaszki miedziane jak coś , pozatym one lepiej trzymają olej z mieszanki dlatego mniejsze ryzyko zatarcia ,a pozatym te blaszki utrzymyją osiowość korby , kolego , jak masz na korbie te rowki smarujące to weź je lekko powiększ , a w zakładzie razem z wymianą łozyska na korbie , zaklepaniem wału i wyważeniem wezmą 100zł może wiecej dlatego sie opłaca , a jak mówisz że podkładki sie zatopiły to właśnie przez to ze nie było smarowania tarło mocniej i mocniej temperatura sie zrobiła i juz , wydaje mi sie że w tym zakładzie jak byś im powiedział to by ci zrobili z tą korbą , chodzi o rowki , to tyle , pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ScoobyDoo
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:43, 26 Lip 2010    Temat postu:

Rozebrałem już wal nie używając młotka stary i ten co się zatarł w starym jest tylko walnięte wejście na kosz sprzęgłowy wiec korba jest w dobrym stanie i łożysko porostu przekładkę zrobię bo w starej korbie większy rowek Wesoly i zaraz to składam a walu nie będę wywarzał porostu ścisnę go w domowy sposób bez ożycia młotka i możne będzie minimalnie różnica niż wyważony bo mam 2 tulejki co idealnie pasują w te dziary wsadzę je tam i będę śrubami skręcał i się ściśnie bez żadnego przestawiania a nie jak to się odbywa podczas uzycja młódka co nie którzy tak robią lub większość

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ScoobyDoo dnia Pon 11:45, 26 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:31, 26 Lip 2010    Temat postu:

yyy wiec tak , jak wał mógł sie rozwalić bez użycia młotka?? miałeś prase czy wał już był tak wychechłany że sie rozpadł jak go wyciągłeś, i teraz jak ścisniesz wał domowym sposobem żeby podczas jazdy sie nie przestawiał , jesteś transformerem i ściskasz wały palcami , i jak go tak zrobisz to bedziesz miał za duże bicie wału i to ci rozpierdzioli cały silnik zaczynając od łożysk kończąc na karterach albo i dalej , poprostu ci rozwali wszystko , więc sie zastanów czy dać do zakładu zapłacić pare złotych niech zrobią jak należy niż potem wydać więcej niż wart jest nowy wał , to tyle ode mnie , pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ScoobyDoo
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:55, 30 Lip 2010    Temat postu:

Po pierwsze wal nie rozsypał się a rozłożyłem go za pomocom 2 nakrętek 2 śrub i 2 płaskich prętów i grzechotki i płaskiego klucza i ten mój manewr zadziałam na zasadzie wyciskarki moto po składałem i pali normalnie i nawet lepiej się wkręca niż na nowym wale przed zatarcie i już nie przerywa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:04, 30 Lip 2010    Temat postu:

a jak wywarzyłes wał itp..??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:28, 30 Lip 2010    Temat postu:

napewno ma duże bicie , nie wywazony , nie wycentrowany , oj szkoda gadać , pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:32, 30 Lip 2010    Temat postu:

dokładnie ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin