|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ScoobyDoo
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:10, 24 Lip 2010 Temat postu: Mz etz 250 przerywa na wysokich |
|
|
A wiec jak w temacie przerywa mi moto na wysokich obrotach wymieniałem świecę i bez zmian posiada elektroniczny zapłon kręciłem nim tez i bez rezultatu gaźnik nie zapchany moto pali z kopa za każdym razem co możne być tego przyczyna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:53, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A jak z ładowaniem? Kontrolka mruga?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ScoobyDoo
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:20, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Właśnie ze nie mruga czy na Swietłana czy bez to samo przerywa na wysokich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:05, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Hmmm , wymień kondensator , ustaw przerwe 0,35 mm na przerywaczu , sprawdź czy kranik nie zapchany , a jak to nie pomoże to ustaw na nowo zapłon , jeżeli wiesz jak to ustawić , a jak dalej tak będzie to wymień kabel WN i fajke , to tyle pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ScoobyDoo
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:17, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Binladen napisał: |
Hmmm , wymień kondensator , ustaw przerwe 0,35 mm na przerywaczu , sprawdź czy kranik nie zapchany , a jak to nie pomoże to ustaw na nowo zapłon , jeżeli wiesz jak to ustawić , a jak dalej tak będzie to wymień kabel WN i fajke , to tyle pozdro |
ty ale napisałem ze to elektron a to niema przerywacza kranik jest w najlepszym porządku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:19, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a no tak , sory , a kondensator tam jest??? bo ja elektronika mało znam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ScoobyDoo
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:20, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Binladen napisał: |
a no tak , sory , a kondensator tam jest??? bo ja elektronika mało znam |
niema kondensatora a tak to wygląda
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:39, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
no to teraz cie czymś zadziwie : [link widoczny dla zalogowanych] , powinien być kondensator , nawet poczytaj post z jednego forum [link widoczny dla zalogowanych] . pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:06, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Nigdy w zyciu nie ma kondensatora w mz na zaplonie modulowym, co innego w zaplonie platynkowym tam jest kondensator, sprawdz cewke butelkowa, wyczysc gaznik caly najlepiej rozbiez go w mak i zobacz moim zdaniem jak zaplon jest w 100% sprawny to gaznik mozliwe że za mala dawka paliwa lub za duza ale to już mniej prawdopodobne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:19, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
aha to ok , mój błąd , sory , pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:44, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
hehe w elektroniku kondensator hehe wic tez radze przeczyscic gaźnik dobrze przedmuchac najlepiej kompresorem i zajrzyj na swiece takie szajskie robia ze lepiej sprawdzić 3 razy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ScoobyDoo
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:27, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
No a wiec tak odpaliłem dziś moto zakręciłem manetom max ze-4-5 razy do kaca weszła na obroty maksymalne za 4 razem tak z dupy a za 5 wał stanol myślałem ze tłok się sypnol wiec rozebrałem cylinder paczę tłok cały a tu korba sie zakleszczyla a wal kupilem 2-3 lata temu i możne zrobiłem max 300km i mam pytanko czy jest wogule możliwość ze jak go rozbije i złoże to będzie działał bo nie zamierzam znowu kupować nowego walu ani nowej korby no jedyne co mogę zrobić to kupic samo lozysko jest to możliwe kupno tego łożyska a ogólnie to motor suzyl do dojazdu do pracy wiec tez jestem zdziwiony czemu korbę szlak szczelil ??? i do mieszaki nie lalem jakiegoś syfu tylko olej który stosowałem w hondzie CR 250 który kosztuje okolu 50 zł wiec jakies domniemania dlaczego stanęła ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|