Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawidqwerty1993
Moto-Amator forum

Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:42, 15 Maj 2012 Temat postu: Mz Etz 250 słabe osiągi |
|
|
Witam, moja mz ładnie pali jedzie wszystko gra ale nie osiaga predkości wiekszej jak 110km/h . Co moze byc nie tak? Gaznik ustawiony, zapłon regulowałem na wszystkie sposoby i nie daje to nic. Mz ładnie trzyma niskie obroty, itp ale na 5 biegu max 4,5k obrotów i wiecej nie chce z siebie dac a na 4 biegu max 5,5k obrotow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
MZETZ150
Moto-Amator forum

Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:19, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Witam.
może to banalne ale jest możliwość że masz zębatki zmienione przez co twoja MZ lepiej przyśpiesza ale ma mniejszą prędkość maksymalną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BOOSTER212
Moto-Senior

Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:42, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
moze licznik nie pokazuje wiecej niz 110 moj licznik w 250 pokazywal max 90 i potem pomimi przyspieszania stal w miejscu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawidqwerty1993
Moto-Amator forum

Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:21, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ani jedna ani druga podpowiedź nie może być słuszna, bo obroty silnika by sie zwiekszały. Zaczynam podejrzewać że to sprężanie lub tłok puchnie bo iglica jest podniesiona troche ale jak ja opuszcze to silnik chodzi nie równo wgl na postoju nie chce wyciągnąć więcej jak 8k obrotów a na luzie powinien chyba wiecej dac rade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BOOSTER212
Moto-Senior

Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:04, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
na luzie 8 tys to ok skoro wszystko regulowaless to zostaje tylko slaba kompresja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawidqwerty1993
Moto-Amator forum

Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:04, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Tak myślę, niestety nie jestem tego w 100% pewien a nie mam czym sprawdzić sprężania. Zapłon na 100% regulowany a oprócz tego sprawdzałem na 100 sposobów różne przerwy na platynach itp i nic a gaźnik tak samo. Trudno na chybił trafił zaniose do szlifu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Binladen
Moderator

Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:48, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie ma co na chybił trafił , sprawdzasz ciśnienie w cylindrze i koniec , jak będzie prawidłowe , to patrzysz na ustawienia gaźnika , zapłonu i przełożenia .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:14, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dawidqwerty1993 napisał: |
Tak myślę, niestety nie jestem tego w 100% pewien a nie mam czym sprawdzić sprężania. Zapłon na 100% regulowany a oprócz tego sprawdzałem na 100 sposobów różne przerwy na platynach itp i nic a gaźnik tak samo. Trudno na chybił trafił zaniose do szlifu |
Najpierw kolego to robisz pomiar który szlif wyjdzie, później kupujesz tłok na odpowiedni szlif i szpec robi szlif pod konkretny tłok. Ostatnio właściciel takiego zakładu zdradził mi że kiedyś było tak że ludzie przynosili cylindry, a na następny dzień przychodzili ze skargą że tłok jest za luźny w cylindrze.....w mechanice nic nie robi się na chybił trafił chyba że masz za dużo kasy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawidqwerty1993
Moto-Amator forum

Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:19, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No wiem że zanosi się tłok. Na tym cylku był juz 1 szlif to teraz byłby 2. A ciśnienia własnie nie mam czym zmierzyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lukasz150
Moto-Maniaq

Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:32, 17 Maj 2012 Temat postu: mz 150 |
|
|
A jak zaciągniesz ssanie kopniesz tak ze 3,4 razy i jak włączysz zapłon i kopniesz to kopniak oddaje po nodze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawidqwerty1993
Moto-Amator forum

Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:39, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Coś tam oddaje, jednak kiedyś jakięś pół roku temu pękła podkładka na wale i jebło w tłok. Tłok pękł a ze mi to robił znajomy to co i jak powiedzial mi po fakcie jak zlozyl silnik z nowym walem ale nowym tlokiem bez szlifu i od tej pory motor nie jest taki jak byl. Wtedy to jak mi kopka odbijała to bałem się w adidasach odpalać. A teraz ręką spokojnie doprowadze kopke do ziemi (oczywiscie z oporem)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lukasz150
Moto-Maniaq

Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:52, 17 Maj 2012 Temat postu: mz 150 |
|
|
No to się chyba kłania szlif... A masz benzye w oleju w skrzyni??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|