Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek_dafxf105
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: karnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:18, 18 Kwi 2010 Temat postu: mz etz 250e pare pytan na temat przebiegu |
|
|
witam. jak juz w temacie wspomniane mam etke i przejechalem nia 32370 tys km i urwala mi sie sprezynka od kopki chyba to sprezynka bo nie odbija ale z tym sobie radze bo pali na kopa i na taka gume do gaznika przywiazalem i na kopke zkladam i moje pytania brzmia:
1. czy po tym przebiegu powinno mnie zaczynac cos martwic??? (w silniku ani w skrzyni biegow nic nie bylo ani razu grzebane wycisne jeszcze na niej 110 km/h)
2. czy powinienem sie martic bo czasem zdarza sie ale to rzadko ze na 1 wyskoczy bieg przewaznie jak motor odpale
3. kiedy waszym zdaniem powinno sie robic generalke po ilu tys km dla tych motorów narazie na nia nie narzekam ale taka kosmetyka jej by sie przydala:)))
prosze o podpowiedzi pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:00, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
juz raczej powinienes zrobic generalke bo jednak 32 tysia to ostaki pierscieni tlokowych.a biegi wyskakuja to moze masz juz slaba sprezyne od automatu. mozesz wymienic ja na grubsza od WSKi 3, biegi moga troche ciezej sie przelanczac ale nie powinny wyskakiwac.
Powiem tak po 30 tys powinienes zrobic generalke i wyminic zuzyte lozykska, a szczegolnie walu i lozysko korbowodu. bo jesli ma luz i sie przekosi to silnik nagle stanie a to nie jest ciekawe przy 100 km/h.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtek_dafxf105
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: karnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:02, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
o kurde powinienm sie bać teraz to 100 ciezko wydusic na niej
ale znowu słyszalem ze jakby bylo cos silniku np lozyska wyjechane to by motor na wolnych obrotach nie chodzil a tak to normalnie sobie silniczek pracuje co wy na to
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtek_dafxf105 dnia Pon 20:06, 19 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:27, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ja bym musiał posłuchać jak chodzi, tak Ci nie powiem. No ale jak ciężko wycisnąć 100 to jest kiepsko, napisz jeszcze ile spala, może jest ustawiona tak że mało pali i dlatego słabo jedzie albo pali do tego bardzo dużo. Moim zdaniem to tak z 20tys i trzeba pomyśleć o układzie korbowo-tłokowym. Oczywiście wszystko zależy od eksploatacji.
Skrzynia wytrzymać może nawet i ze 100 tys ja tyle miałem i to jeszcze długo długo licznik nie działał. Oczywiście co musisz zrobić to łożyska, szlif, i pewnie wał do regeneracji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:42, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
jak lozyka walu i lozysko korbowodu juz siada to tez silnik bedzie pyrkotal na wolnych obrotach.
OsteR9019 zgadzam sie do tego co napisales. Wszystko zalezy jak bylo uzytkowane i czy dbalo sie o to w jakims stopniu.
Jak 100 cisnie to slabiutko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtek_dafxf105
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: karnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:07, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
motorem jezdil moj ojciec kupil go jak miala przejechana 15tys km z tego co wiem jezdzil tym motorem spokojnie nigdy go nie katowal bo to do niego nie podobne motor ma przejechane 32700 tys km ja juz nim przejechalem 3 tys km ale no wiadomo 1 w pizd_ 2 w pizd_ 3 w pizd_ 4 w pizd_ 5 no to tu juz sa pewne klopoty poniewaz najwiecej nim na prostej wycislem dzisiaj 110 z pasazerem jedno co mnie nie pokoi to ze silnik czasami jest na 5 biegu slaby to wtedy redukcja na 4 stoche wiecej obr. silnik zlapie i 5 ale to dzieje sie czasami bo nieraz to slnik ma moc na 5 biegu a jezeli chodzi o spalanie przy normalnej podkreslam normalnej jezdzie to palil rowne 5 litrow na 100 km a w trasie to nawet 8/100 spalil. skrzynia biegow no coz nie mam problemow powaznych czasaem jak juz wspomnialem ale to bardzo rzadko wyskoczy 1nka a wszystkie biegi to elegandzko wchodza a i nigdy nie uda mi sie jak stoje na 1 i chce na luz dac to nigdy nie moge bo zaraz 2 wskoczy musze z 1 ruszyc nawet pare cm i wtedy juz jest luz co wy o tym sadzice ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtek_dafxf105 dnia Wto 22:10, 20 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:37, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
8 litrow w trasie to duzo.....moja Jawa TS 350 pali w trasie 3 litry przy jezdzie 100 z pasazerem jakies 3,5 litra.
Powinienes zrobi regeneracje cylka i wymiane pierscienii i tloka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtek_dafxf105
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: karnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:32, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
3 litry to nie mozliwe no moze powinienem zrobic ale jeszcze troche pojezdze
a mam pytanie bo pare lat temu urwala mi sie linka od obrotow silnika co trzeba zrobic zeby nic czasem nie spieprzyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:17, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
mozliwe bo katlogowe spalanie ma na 3.5 litra.ma zrobiony silnik i wstawiona strumiennice co zmienejsza spalanie do 3 litrow pozatym dobra regulacja jeszcze. zmierzone 3 razy na trasie
Nic kupujesz linke i wymieniasz;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtek_dafxf105
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: karnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:39, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
a czy byla by techniczna mozliwosc zeby moja etka mniej palila jak zrobie silnik ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:45, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
znacznie mniej by palila niz teraz pali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtek_dafxf105
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: karnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:16, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
aha dziekuje za info tylko mam pewien problem dokladnie zastanawiam sie nad tlokiem bo jak kupie jakas made in chine to slyszalem ze tlok puchnie to moze lepiej tylko lozysko jakies dobre wstawic i panewki a tlok twn stary co ty na to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|