Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papisx
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:33, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
dzisiaj znowu pogrzebałem przy etz i zauważyłem je iskra jest nieco mniejsze niż była przedtem i jak złapie i przekręcę starter to nie kopie tak mocno jak powinna.... podejrzewam ze to cewka zapłonową. może to przez nią moto tak się grzać??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:37, 01 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Sprawdz iskrę na innej świecy jak wygląda, iskra na pewno nie ma nic do grzania się silnika jak masz po szlifie cylinder lub silnik jest na dotarciu to będzie się teraz grzał ponieważ wszystko musi się do pasować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
papisx
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:53, 02 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Wymieniłem dzisiaj świece już na nową i nic nie dało....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:38, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Hmmm przeczyść papierem ściernym styki na platynkach i powinno pomóc jak nie wymień kondensator i powinno wszystko wrócić do normy tylko z grzaniem tak jak pisałem wyżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
papisx
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:23, 12 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Witam wie ktoś jak się reguluje gaźnik MZ ETZ 251 30N3-1??? śruba 1 jest od powietrza chyba i powinna byc 2,5 obota wykręcona ? a ta druga śruba od czego jest????
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:41, 12 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Od dawki paliwa lecz nie wiem ile obrotów w każdym gazniku jest inaczej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
papisx
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:46, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Czesc, w mojej ETZ-cie pojawil sie nowy problem a mianowicie podczas ostatniego odpalania straciła iskrę. Odpaliła normalnie jak zawsze pochodziła jakieś 3-5 minut i zgasła bez powodu po czym straciła iskrę. próbowałem znaleźć usterkę począwszy od wymiany świecy sprawdzenia przewodu od świecy, wymiany cewki butelkowej i modułu (z drugiego dzialjacego motoru) lecz nie przynioslo to zadnych pozytywnych efektów iskry dalej niema a nie chcem grzebać odrazu w calej instalacji. może mieliście juz doczynienie z taką usterką lub wiecie co mogło się stać....
Pomocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:15, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wsadzałeś palec do fajki ?? jak kopnie to prąd jest.
Sprawdź czujnik halla może się zabrudził.
Mi się kiedyś jeden przewód od czujnika urwał i z niczego motor ustał.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez OsteR9019 dnia Wto 14:18, 20 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
papisx
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:57, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
hehe palec do fajki już wsadzałem i bez efektów a czujnik halla (impulsator) tez sprawdzałem i jest sprawny wiec brak iskry musi bys spowodowany inną usterka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:52, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
modól zaplonowy padniety moze byc skoro iskry nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:52, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ale przecież moduł zapłonowy był sprawdzany od działającego motocykla i nic.
No to ja już nie wiem co może być.
Jak nie impulsator, cewka ani moduł, to ja już nie wiem co, przecież nic innego o zapłonie nie decyduje. Może zrób tak, do działającego motocykla przekładaj po kolei wszystko od Ciebie, ale pojedynczo, może nawaliła jednocześnie cewka i moduł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:55, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Tez tak moze byc.
A moze modol nie ma zasilania.ktorys bezpiecznik zasniedzial i nie dziala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|