Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papisx
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:04, 14 Sie 2009 Temat postu: MZ ETZ 251 kapitalny remont ... dobrze zrobiona ??? |
|
|
Witam zrobilem w swojej MZ 251 kapitalny remont tzn. wymieniłem : Tłok , pierscienie , wszystkie łożyska i zimeringi , uszczelki . Odpalilem ja dzisiaj i ciezko wchodzi na obroty jakby miala ciezko czy zawsze tak jest czy cos zle zrobilem ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:13, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Wykręć świece i rusz ręką starter i będziesz czuł czy nie stawia za dużego oporu, przyczyną słabego wkręcania może być gaźnik labo zapłon. Chyba że silnik dociągałeś śrubami zanim całkowicie sie zamknął.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
papisx
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:27, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Już sprawdzałem wal niema aż tak ciężko gaźnik tez czyściłem i regulowałem . Jutro zobaczę zapłon . Dzieki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
papisx
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:24, 16 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Czesc ustawialem zaplon w swojej ETZcie tak jak mowiles tzn. daje mi iskre 2,5 mm przed zwrotem zewnetrznym teaz odpala mi moto ale dalej jest z nim cos nie tak. Kiedy odpali to od 1tys. tak do 2,5tys. cizko wchodzi na obroty i sie dusi, za kazdym razem jak wyciagam swiece to jest zalana. zaplon ustawialem juz w kazdym miejscu to albo odpala i zle chodzi albo wcale nie odpala juz niewiem co mam zobic. moze to jest od czegos innego ??? i jeszcze po odpaleniu dmucha mi w gaźnik...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:50, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Zmniejsz poziom paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
papisx
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:41, 12 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie. Teraz z moja MZ ETZ 251 pojawil sie nowy problm mianowicie po odpaleniu jej mam problemy z wyregulowaniem gaźnika moto chodzi tak jakby brakowalo mu paliwa (nie mam niskich obrotów ) a jak ustawie gaźnik tak ze ma niskie obroty to znowu niechce sie wkręcic na maxa nawet na luzie. Podczas jazdy tak jak wbijam 5 to daje gazu a uborty nie wchoda lapie zamula a na nizszych biegach jest to samo... juz niewiem co moze jej byc. Co doradzicie ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:04, 12 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Jak mówisz że chodzi na wysokich obrotach to na 99% że podaje mu za mało bęzyny do cylka więc zwiększ poziom paliwa ale na pływaku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
papisx
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:26, 26 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Witam. pojawiły się kolejne problemy z moja ETZ 251. Kiedy ja odpalę to chodzi normalnie jak powinna tzn ma niskie i wysokie obroty i dobrze idzie. lecz po jakiś 5 minutach jazdy bardzo się nagrzewa i traci moc nie chce wtedy wejść na obroty i silnik nierówno pracuje. co ja może bolec ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:35, 28 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Hmmm... może tłok puchnie? jak kupiłeś tłok jakiś polski w sklepie to się nie dziw lepiej załóż stary tłok a pierścienie nowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
papisx
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:50, 28 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
hehe kolego jut to zrobilem i nie pomaga tak samo sie dzieje ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
papisx
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:38, 28 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Może to być wina zapłonu czy gaźnika ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:30, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Jak chodzi wszystko ok to pewnie zapłon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|