|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:16, 15 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Binladen nigdy nie ustawia się iglicy na środku, przez taki zabieg zmieniasz stosunek paliwa do powietrza...
Iglice w motocyklach WSK, MZ, JAWA, CZ ustawia się na 3 wycięciu od góry, to jest ustawienie fabryczne!!!! do zapamiętania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:35, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
No to czyli na środku , iglica ma 5 rowków , i od góry i od dolu licząc , 3 wycięcie i tak jest po środku ,Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:48, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
w MZ widziałem iglice z 4 rowkami tylko i co powiesz na to??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:13, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Hmmm , dziwne , moja oryginalna i jest 5 , to teraz dałeś mi do myślenia , iglica oryginalna dodam , hmm , oj , będe drążył ten temat , Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:55, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
U mnie też jest oryginalna iglica, 4 rowki silnik ES 250 z 1964 roku, gaźnik BVF ale taki stary ze ssaniem jak w gaźniku PEGAZ WSK 175. Oznaczenia nie pamiętam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:05, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
No to chyba że tak , zwracam honor , dzięki za nową wiedzę , Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:53, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ale ja się nie gniewam, Twoje stwierdzenie też jest dobre że iglica powinna być na środku, ale trzeba dodać że na 3 rowku od góry.
Każdy z nas ma racje i sorki za offtopa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:55, 19 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Hehe , starego moderatora przepraszasz ?? Hehe , nie gniewam się i ja , spoko koleś jesteś i jest Git , ważne że pomagamy .Pozdrawiam
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk4773
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 19:48, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Witam. Ustawiałem od nowa zapłon, gaźnik i wymieniłem simmering ten od powietrza. Nie było zmian. Okazało się że pływak źle ustawiony i zaworek zepsuty. Nie wiem dokładnie od którego punktu ustawić poziom paliwa w kabinie pływakowej dlatego robiłem metodą prób i błędów. Dało to efekty, nie miałem już czasu ustawiać dokładniej. Mz wkręca na obroty lecz po chwili gaśnie jakby paliwa nie dostawała. Czy to będzie kwestia ustawienia pływaka? Daje link do filmiku jak to wygląda : http://www.youtube.com/watch?v=Jdtk4CSsd_I
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez patryk4773 dnia Śro 19:49, 20 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk4773
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 16:38, 21 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jak dodaje za dużo gazu to gaśnie ale jak jadę na ssaniu to idzie dobrze. Co to może być? W kabinie jest dobrze. Jak zwiększę trochę to się przeleje. Proszę o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk4773
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 17:42, 21 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Już problem rozwiązany. Zamienione były dysze. Dostałem w zestawie dwie takie same tzn te od startu. I miały za mały przelot. Na szczęście znalazłem starą i jest OK. Śmiga pięknie. Bardzo dziękuje za pomoc Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|