Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mz Etz nie wkręca na obroty
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:16, 15 Kwi 2011    Temat postu:

Binladen nigdy nie ustawia się iglicy na środku, przez taki zabieg zmieniasz stosunek paliwa do powietrza...

Iglice w motocyklach WSK, MZ, JAWA, CZ ustawia się na 3 wycięciu od góry, to jest ustawienie fabryczne!!!! do zapamiętania Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:35, 17 Kwi 2011    Temat postu:

No to czyli na środku , iglica ma 5 rowków , i od góry i od dolu licząc , 3 wycięcie i tak jest po środku ,Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:48, 17 Kwi 2011    Temat postu:

w MZ widziałem iglice z 4 rowkami tylko Jezyk i co powiesz na to??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:13, 18 Kwi 2011    Temat postu:

Hmmm , dziwne , moja oryginalna i jest 5 , to teraz dałeś mi do myślenia , iglica oryginalna dodam , hmm , oj , będe drążył ten temat , Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:55, 18 Kwi 2011    Temat postu:

U mnie też jest oryginalna iglica, 4 rowki silnik ES 250 z 1964 roku, gaźnik BVF ale taki stary ze ssaniem jak w gaźniku PEGAZ WSK 175. Oznaczenia nie pamiętam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:05, 18 Kwi 2011    Temat postu:

No to chyba że tak , zwracam honor , dzięki za nową wiedzę , Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:53, 18 Kwi 2011    Temat postu:

ale ja się nie gniewam, Twoje stwierdzenie też jest dobre że iglica powinna być na środku, ale trzeba dodać że na 3 rowku od góry.
Każdy z nas ma racje Mruga i sorki za offtopa Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:55, 19 Kwi 2011    Temat postu:

Hehe , starego moderatora przepraszasz ?? Hehe , nie gniewam się i ja , spoko koleś jesteś i jest Git , ważne że pomagamy Wesoly .Pozdrawiam

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk4773
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 19:48, 20 Kwi 2011    Temat postu:

Witam. Ustawiałem od nowa zapłon, gaźnik i wymieniłem simmering ten od powietrza. Nie było zmian. Okazało się że pływak źle ustawiony i zaworek zepsuty. Nie wiem dokładnie od którego punktu ustawić poziom paliwa w kabinie pływakowej dlatego robiłem metodą prób i błędów. Dało to efekty, nie miałem już czasu ustawiać dokładniej. Mz wkręca na obroty lecz po chwili gaśnie jakby paliwa nie dostawała. Czy to będzie kwestia ustawienia pływaka? Daje link do filmiku jak to wygląda : http://www.youtube.com/watch?v=Jdtk4CSsd_I

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez patryk4773 dnia Śro 19:49, 20 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk4773
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 16:38, 21 Kwi 2011    Temat postu:

Jak dodaje za dużo gazu to gaśnie ale jak jadę na ssaniu to idzie dobrze. Co to może być? W kabinie jest dobrze. Jak zwiększę trochę to się przeleje. Proszę o pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk4773
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 17:42, 21 Kwi 2011    Temat postu:

Już problem rozwiązany. Zamienione były dysze. Dostałem w zestawie dwie takie same tzn te od startu. I miały za mały przelot. Na szczęście znalazłem starą i jest OK. Śmiga pięknie. Bardzo dziękuje za pomoc Wesoly Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin