Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mz Etz nie wkręca na obroty
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryk4773
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 18:13, 10 Kwi 2011    Temat postu: Mz Etz nie wkręca na obroty

Witam. Od samego początku kiedy dostałem MZtke w ręce mam problem. Nie chce wchodzić na wysokie obroty, dusi się przy tym i strzela. Świeca sucha, wygląda jakby nie dostawał paliwa. Zapłon ustawiony, gaźnik regulowany, wygotowany i kupiłem do niego zestaw naprawczy i dalej nic. Iskra jest. Dzisiaj odpalił i przejechałem się kawałek wiadomo powolutku bo na wyższe obroty nie wejdzie. Zgasiłem i nie zapaliła już po ponownej próbie odpalenia. Kiedy wkręcam na maxa śrubkę powietrza w gaźniku moto nie gaśnie lecz spada trochę z obrotów. Wymieniłem kondensator. Wykręciłem filtr powietrza, tez nie pomogło. Na wolnych obrotach stoi ale tak jak już pisałem na wyższe nie wejdzie bo się dusi. Czego to może być wina? Może lewe powietrze? Proszę o pomoc. Nie zawsze mam czas robić przy niej ale tylko jak będę kombinował to będę pisał. Dodaje jeszcze filmik, słaba jakość ale może się przyda Wesoly http://www.youtube.com/watch?v=u89J5G_dT8o

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:00, 10 Kwi 2011    Temat postu:

wiesz zapłon na przerywaczu???

bo mi tu śmierdzi Jezyk źle wyregulowaną przerwą na przerywaczu

lub za mało paliwa w gaźniku ale jak strzela to zła regulacja przerwy i zapłonu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk4773
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 21:35, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Może i tak. Przerwa na przerywaczy jest OK. Używałem szczelinomierza. Może niedokładnie zmierzyłem położenie tłoka przed GMP. I wiem że pływak nie jest fabrycznie ustawiony. Za dużo paliwa w komorze pływakowej jest i wylewa się przez uszczelkę. Czy to może być też tego wina? Z zapłonem jeszcze pokombinuje. Nie mam zbytnio dokładnie czym tego ustawić ale poczytam dokładniej i będę działać. Ale to że nie wkręca na obroty moęe być winą zapłonu? I jeszcze z iglica popatrzę Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:15, 10 Kwi 2011    Temat postu:

tak jeżeli ilość paliwa w gaźniku jest prawidłowa. iglica na 3 rowku od góry powinna być

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk4773
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 7:31, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Przestawie iglice i jeszcze raz ustawie zapłon w wolnym czasie i dam znać co i jak Wesoly Denerwuje mnie trochę te cieknące paliwo. A dokładnie nie wiem jak ustawić pływak. 29,32? I jak to mierzyć? Bo nie znalazłem dokładnie opisanego Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:45, 11 Kwi 2011    Temat postu:

jak z pod uszczelki Ci cieknie to masz ją uszkodzoną albo dobrze nie dokręconą Mruga o te sprawy To pytaj binladena, bo ja ustawiam poziom paliwa nie mierząc tylko metodą doświadczalną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matisl
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Pon 14:23, 11 Kwi 2011    Temat postu:

wysokościomierzem suwmiarkowym, mierząc od korpusu gaźnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk4773
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 16:41, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Zapłon mam ustawiony. Niestety położenie tłoka mierzyłem śrubokrętem na którym zaznaczyłem potrzebną mi odległość. Iglicy nie ruszałem jeszcze i poziomu paliwa w komorze pływakowej nie ustawiałem. I muszę przyjrzeć się skąd mi to paliwo ucieka. Czytałem pewien post i kolega miał ten problem lecz wyciekało mu taka dziurką i po prostu obniżył poziom bo zatykając tą dziurkę motor się dławił.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:15, 11 Kwi 2011    Temat postu:

wymień uszczelkę na nową..to tylko kilka sekund roboty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk4773
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 20:29, 12 Kwi 2011    Temat postu:

Uszczelkę mam nową zaledwie parę dni temu wymieniłem Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:25, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Poziom paliwka panowie , jest za duży , zaczynamy regulacje od ustawienia iglicy na środku , (zapłon ustawiony prawidłowo) potem lekko podginamy pływaki !!! nie blaszki , w dół podginamy lekko , i metodą prób i błędów dojdziesz , jeżeli bedzie wszystko ok , to odkręć potem dekielek gaźnika , pamiętaj żeby było w nim paliwo , i sprawdź ile masz tam benzyny , jeżeli bedzie na równi z tym cypelkiem/odlewem , poziom paliwa można uznać za prawidłowy ,Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk4773
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 12:47, 15 Kwi 2011    Temat postu:

W weekend ustawie tak jak mówisz i dam znać jakie są rezultaty Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin