 |
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:13, 02 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
mateusz1.1 napisał: |
Tak więc zmieniłem kondensator i regulator napięcia i bez zmian. Juz na prawdę brak pomysłów co za ustrojstwo:D Jak masz jeszcze jekieś pomysły co do naprawy to proszę Cie napisz;p Zastanawiam się nad kupnem elektoronicznego regulatora. |
Odradzam Ci zakup eletronicznego regulatora bo to shit....a zrobięłś tak jak Ci napisałem z tym kablem od przerywacza idącego do cewki??
Napiszę Ci jeszcze jeden sposób trochę dywersyjny, Twoim probelemem nie jest brak ładowania w tym momencie tylko uruchomienie silnika.
Weź dwa kable, jeden podłączasz od cewki do przerywacza, drugi na plus akumulatora i do cewki. Odłącz regulator i zobacz czy jak kopiesz kopniakiem czy jest iskra na świecy. Po prostu od cewki odłącz wszystkie przewody jakie są do niej podłączone. Jeżeli nie ma to sprawdź przerwę między stykami i ustaw ją szczelinomierzem na 0.35mm. Iskra powinna się pokazać. Jeżeli nie będzie to:
-uszkodzona jest cewka zapłonowa (wymień na drugą, musi być na 6volt)
-uszkodzony przerywacz
Jeżeli iskra jest i motor odpali na takiej modyfikacji, gasisz i podłączasz regulator. Jeżeli po podłączeniu regulatora nie ma iskry znaczy że prądnica prawdopodobnie ma uszkodzenie wewnętrzne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mateusz1.1
Moto-Amator forum

Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:42, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Dziś mogę dodać że przerywacz jest nowy.Jutro zrobie tak jak piszesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateusz1.1
Moto-Amator forum

Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:14, 06 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Nic nie pomaga, nadal brak iskry:( Pod prostownikiem(7.5V) Iskra jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:13, 06 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
motorzysta86 napisał: |
mateusz1.1 napisał: |
Tak więc zmieniłem kondensator i regulator napięcia i bez zmian. Juz na prawdę brak pomysłów co za ustrojstwo:D Jak masz jeszcze jekieś pomysły co do naprawy to proszę Cie napisz;p Zastanawiam się nad kupnem elektoronicznego regulatora. |
Odradzam Ci zakup eletronicznego regulatora bo to shit....a zrobięłś tak jak Ci napisałem z tym kablem od przerywacza idącego do cewki??
Napiszę Ci jeszcze jeden sposób trochę dywersyjny, Twoim probelemem nie jest brak ładowania w tym momencie tylko uruchomienie silnika.
Weź dwa kable, jeden podłączasz od cewki do przerywacza, drugi na plus akumulatora i do cewki. Odłącz regulator i zobacz czy jak kopiesz kopniakiem czy jest iskra na świecy. Po prostu od cewki odłącz wszystkie przewody jakie są do niej podłączone. Jeżeli nie ma to sprawdź przerwę między stykami i ustaw ją szczelinomierzem na 0.35mm. Iskra powinna się pokazać. Jeżeli nie będzie to:
-uszkodzona jest cewka zapłonowa (wymień na drugą, musi być na 6volt)
-uszkodzony przerywacz
Jeżeli iskra jest i motor odpali na takiej modyfikacji, gasisz i podłączasz regulator. Jeżeli po podłączeniu regulatora nie ma iskry znaczy że prądnica prawdopodobnie ma uszkodzenie wewnętrzne. |
Opisałem Ci dwie modyfikacje i co na żadnej nie pomaga mam rozumieć?? Pozostaje mi tylko jedna podpowiedź że masz niewłaściwą cewkę zapłonową. Zmień ją na 6voltową i powinna MZ zapalić bez prostownika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateusz1.1
Moto-Amator forum

Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:30, 06 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
I może masz racje.Gdy kupiłem mz był wsadzony do niej aku 12V to może i cewka jest 12. Tak więc zapierniczam jutro do sklepu i napisze czy działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateusz1.1
Moto-Amator forum

Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:18, 11 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Niestety nowa cewka a moto dalej nie odpala. Podłączyłem aku 12 i pali od kopa. MOże ona jest przerobiona na 12v? bo już nie ma innej możliwości...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:05, 11 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
W TS nie da się zainstalować Alternatora 12 volt.
Podsumowując:
- po podłączeniu na krótko jest brak iskry
- z prostownika pali
Brakuje mi już pomysłów na Twoją usterkę, jedno co bym zrobił to od nowa sprawdzenie instalacji. Moto powinien odpalić na akumulatorze (mimo braku ładowania) bez prostownika. Sprawdził bym prądnice i wirnik, wyregulował bym regulator tak żeby ładowanie było ponad 6,5 volta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateusz1.1
Moto-Amator forum

Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:26, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Dodam że gdy podłącze prostownik pod aku i podkręce chociaż do 2v to iskra juz jest.(prostownik 12v)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz1.1 dnia Nie 12:27, 12 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|