Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daro23
Moto-Maniaq
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:21, 19 Lis 2009 Temat postu: najlepszy zapłon etz |
|
|
witam was mam pytanie który lepszy zapłon do mz etz 250 jawki 50 cc http://www.youtube.com/watch?v=NbpOL68HqkE . czy orginalny z etz 250 ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:53, 19 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Dla mnie najlepsze to orginał, jak nie masz specialnych maszyn, tokarek itp... to za takie rzeczy wcale się nie zabieram
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daro23
Moto-Maniaq
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:04, 19 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
już wszystko wytoczone czyli magneto bo tylko to trzeba tylko z tym zapłonem jawki to jeden problem by był bo kumpel ma zrobione tak i sie przestawiał mu zapłon . a z drugiej strony nie wiem czy to wytrzyma jemu wytrzymało bo ma już to 5 lat tylko się przestawia a z orginalnym niechce mi sie bawic choc on mi taki radzi ale do oryginału bym musiał kupić wirnik z mz i akumulator i całą elektrykę robić a uchodził by na takiej instalacji [link widoczny dla zalogowanych] a jawka uchodziła by na krzywce z mz albo cewce 12 v ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:09, 19 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Oczywiście że oryginalny lepszy. Zapłon bateryjny jest lepszy od klasycznego iskrownika, podaje lepszą iskre łatwiej odpalić itd.. I jeszcze masz ładny równy prąd na całą reszte.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daro23
Moto-Maniaq
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:17, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
ale też nie wiem czy oryginał będzie dobry bo ja mam MZ etz 250 cross i jeżdżę nią w terenie dajmy na to jakiś kabelek sie odepnie regulator padnie albo padnie akumulator i lipa ja w terenie a mz ciężko phac ja mam 15 lat a zapłon jawki zawsze ustawisz nie ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:20, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ja dziennie przez nie cały rok jezdziłem przez las do pracy i też na nie biezpiecznym terenie dużo dziur itp... i nie spotkałem się z żadnym problemem żeby kabel mi się rozłączył albo coś innego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daro23
Moto-Maniaq
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:58, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
sam nie wiem jaki zapłon a jawka uchodziła by na krzywce od mz ? a ma ktoś shemat instalacji do mz bez świateł kierunkuw itp tylko aby chodził zapłon z młoteczkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:47, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Kolega takiego schematu nie ma..., szukałem już kiedyś... i nic...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daro23
Moto-Maniaq
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:02, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
uuuuuu to lipa bo z tych nie dojdę co i jak chyba że iskrownik od dirt bike 150 albo 125 by spasował bo bym załatwił taki i cała instalacje mam w jednym palcu a tylko jeden problem przy dirt bike sie ustawia rozrząd to takie coś jak ustawianie zapłony ???????? ma znaczenie jak umiejscowione cewki będą ?????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daro23
Moto-Maniaq
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:22, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
[quote="daro23"]uuuuuu to lipa bo z tych nie dojdę co i jak chyba że iskrownik od dirt bike 150 albo 125 by spasował bo bym załatwił taki i cała instalacje mam w jednym palcu a tylko jeden problem przy dirt bike sie ustawia rozrząd to takie coś jak ustawianie zapłony ???????? ma znaczenie jak umiejscowione cewki będą ????? a i uchodzi na takim bo mz to 2 t a dirt bike t 4t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daro23
Moto-Maniaq
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:35, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
?? bo magneto pasuje bez przeróbek tylko czy uchodzi bo dirt bike to 4t
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daro23 dnia Nie 14:39, 22 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|