|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:40, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
to masz rozwiązanie, Twój akumulator jest już za stary i dlatego regulator wykrywa go jako rozładowany. Stąd duży prąd ładowania i napięcie na akumulatorze....proponuje zamienić ten wyeksploatowany akumulator na taki jaki powinien być a problemy się skończą
Miałem taki sam problem kiedyś w małym fiacie, akumulator uszkodzony bo nie trzymał już prądu ani trochę i cały czas kontrolka się żarzyła na uruchomionym silniku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
remi200833
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Syców Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:35, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ale kiedys podlaczylem sprzwny akumulator ktory trzymal napiecie 13,5V zelowy 9Ah i tak samo bylo ale mielem stary wirnik jeszce zobacze na nowym aku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:24, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
żelowy akumulatory nie nadają się do motocykli takiego typu jak old timery...z tego względu że przeładowanie takiego akumulatora kończy się znaczną utratą pojemności. Bez inteligentnych układów te akumulatory są tylko stratą pieniędzy;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:39, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Motórzysta , znasz jakieś sposoby na ożywienie akumulatora?? Otóż mój aku stał sobie i miał napięcie 12.7 , no to czyli ok , no i stał sobie stał , i gdzieś nagle przewrócił się , elektrolit wylał się na części z ETZ i narobił ambarasu , który na szczęście usunąłem , elektrolit wylał się do połowy z wszystkich cel , napięcie na nim 12.1V , i teraz nie wiem co zrobić bo on tak stoi cały i długi czas , czy mam elektrolit wylać , czy nalać wody destylowanej i go naładować , akumulator jest nowy , ile u mnie był , kilka miesięcy . potrzebuję go jakoś naprawić bo 50 zł mi się nie widzi na nowy wydawać ,Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remi200833
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Syców Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:16, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
mam sprawny aku tzrymie 13,5V 7Ah i napiecie skacze od 12,50 do 18V przy pelnym gazie a amper od 0,70 do nawet ponad 10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:30, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
a sprawdzasz na wyłączonych światłach??
Jak dla mnie to albo szczotki dobrze nie kontaktują i regulator wariuje, albo regulator jest trafiony bo takich wahań nie powinno być. Sprawdź masowanie regulatora i połączenie masy regulatora z masą silnika. Musi być obowiązkowo połączone masą wspólną bo czasami krzaki się dzieją bez tego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remi200833
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Syców Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:20, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
szczotki jeszcze sprawdze ale ich winna nie jest i oczywiscie mase regla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remi200833
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Syców Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:01, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
nawet jak zaloze stary regulator to prad jest kolo 12V i dojdzie do 13 ale on jest mechaniczny i rozregulowany wiec niema co sie dziwic i kontrolka gasnie juz przy 1500 obr. gasnie czyli wina regla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:10, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
hm powinna zgasnąć przy ponad 1000 obrotów na minute
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:07, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
W ETZ przy 1200 obrotów ładowanie powoli budzi się dożycia , poniżej jest chłam , Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remi200833
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Syców Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:21, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
szczotki sa ok a jak mierze wzbudzenie to pokazuje mi 5,5V
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:29, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Słuchaj a te napięcie jest stałe czy zmienia się wraz z obrotami??
Powinno wzrastać wraz z obrotami...
Kurde szkoda że masz tak daleko, bo tak na forum ciężko było stwierdzić co dolega z tym ładowaniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|