Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remi200833
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Syców Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:51, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
dzisiaj grzebałem w instalacji i odkryłem żarówka od ładowania im więcej ma wat to większy prąd idzie na wzbudzenie mała żarówka 1,2W daje 1,40V a jak dam 10W to daje 5,4V i moje pytanie brzmi ile voltów powinno być na wzbudzeniu aby wszystko było ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:18, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
jak najmniejsza czyli żarówka od kontrolek 1Wat na napięcie 12Volt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remi200833
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Syców Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:43, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
a czemu jaknajmniejsze bo pewnie zwarcie robi to 1,2 wata moze byc i bedzie kolo 1,5V
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:03, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
bo żarówki do kontrolek mają do 2 wat, a tego samego rozmiaru do świateł postojowych ponad 4 wat.
A żarówka może być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remi200833
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Syców Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:17, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ok ladowanie mam ale czemu prad idzie do prawie 20V a wczoraj rozebralem regulator i jest tam uklad scalony z chyba 8 nozkami i jedna zauwazylem jest spalona i musze wymienic bo mam taki sam nowy ale on chyba niereguluje pradu bo jak mialem nowy pierwsze zalozony to tez prad szedl prawie do 20V
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:39, 21 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
to może oznaczać że albo felerne regulatory albo gdzieś prąd ucieka z instalacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remi200833
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Syców Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:55, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Na pewno z instalacja jest wszystko ok bo miałem stary mechaniczny założony i dobrze działał tylko max prąd dawał 12,50V bez świateł a z spadał do 11 z groszami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:55, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
to mechaniczny mogłeś spróbować wyregulować według instrukcji serwisowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remi200833
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Syców Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:39, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
to skoro mechaniczny daje prąd stabilny koło 12V to wychodzi na to ,że jest to winna regulatorów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:37, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
masz racje ale skoro te elektroniczne zawodzą to może spróbuj z mechanicznym, wyregulować go i wio
te elektroniczne zależności od firmy nawet nie doładowują akumulatora albo są na jeden raz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remi200833
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Syców Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:19, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
zaryzykowalem i kupilem ten czarny polski regiel i dziala kontrolka gasnie przed 2000 obr a ladowanie na aku bez swiatel pokazuje przy 2000tys obr okolo 13,20v a jak przygazuje do ponad 3000-3500 obr to wyskakuje mi 14,10V i to jest max
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:35, 27 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
to gitara, to normalne wskazania są, ale uważaj bo one czasami nie doładowują aku podczas korzystania z świateł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|