Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
burczas80
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SCZECINEK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:35, 10 Cze 2009 Temat postu: Obroty w mz 150 |
|
|
Mam jeszczecjedno pytanko ,moze powie mi ktos na jakich obrotach powinna pracować mz 150 po odpaleniu.mam ze swoja Rakieta problem taki,że jak prubuje ruszać ona nie wkręca sie muli na poczatku ,po chwili jakieś 2 sek na V-maxie dopiero sie wkreca i wiem ze siedze na Etce a nie na komarku.jedyne co przychodzi mi do głowy to , to ze albo mam ustawione za małe obroty albo,moze ma cos do tego elektryka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:07, 11 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Obroty silnika na ciepłym silniku powinny być 900 lub 1000 a na zimnym może mieć większe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:12, 11 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
900 - 1000 obr to trochę mało dla silnika 2T. Nie wiem dokładnie ile powinna mieć ETZ 150 ale 250 ma 1300 - 1500 i myśle że w mniejszym silniku będzie podobnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lenar90
Moto-Vip
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:11, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ja to nawet nie moge zejść poniżej 1700 bo zaraz kiepsko chodzi próbowałęm regulacji gaźnika i niby troszke lepiej bo na 1700 przynajmniej równo chodzi. macie jakieś ciakwe patenty na regulacje gaźnika znaczy lepsze niż standart?? czy są inne rzeczy przeszkadzające do zejścia z tych obrotów poza gaźnikiem???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:30, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No faktycznie sory sory wziełem sobie porównanie z auta a auto jest 4sówem a nie 2sówem, i jak tak sobie pomyślałem to obroty silnika powinny być 1200 to są normalne obroty na rozgrzanym silniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:41, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Z tymi obrotami to bywa różnie, np jakieś enduro 2suw może mieć ponad 1500.
Najważniejsze żeby było szybkie przejście po dodaniu gazu z wolnych na średnie obroty, żeby silnik nie robił Buuuuuu.....
A to czy jest 1200 zamiast 1400 wtedy nie ma znaczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lenar90
Moto-Vip
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:29, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
no ale 1700 to juz nie jest ok może to zużycie dysz ?? inwestycja w zestaw naprawczy ?? nie no ale poważnie coś w mojej etz nie jest dobrze na jałowym musze to poprawić, prosze chłopaki napiszcie co o tym myślicie:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lenar90
Moto-Vip
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:31, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
no ale 1700 to juz nie jest ok może to zużycie dysz ?? inwestycja w zestaw naprawczy ?? nie no ale poważnie coś w mojej etz nie jest dobrze na jałowym musze to poprawić, prosze chłopaki napiszcie co o tym myślicie:P bo wydaje mi się że to nie jest tylko kwestia ustawienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:06, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Gaźnik może już mieć dosyć. Zestaw naprawczy może pomóc ale nie koniecznie. Możliwe że potrzebny będzie nowy gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lenar90
Moto-Vip
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:43, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
spróbuje przełożyć od 250 TS stary mówi że kupował gaźnik więc nie powinien być zjechany ( mz 250 TS stoi w garażu od uuu i jeszcze troche) regulacja i zobacze czy to coś da:) To że włoże troche starszy model to nie powinno być specjalnie źle może troche więcej spali i mniejsza moc ale dla samego sprawdzenia to nie widze przeszkód
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
manius
MZ-RACERRRRRR
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nosówka kolo Rzeszowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:41, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
OsteR9019 napisał: |
A to czy jest 1200 zamiast 1400 wtedy nie ma znaczenia |
własnie ze ma znaczenie tez,moze dostawac za duzo powietrza albo paliwa i wtedy bedzie mulic,takie glupie zaleznosci,ja w swojej etce mialem lekko ponad 800rpm i chodzila,teraz nie wiem bo obrotomierz nie podpiety,ale pyrka powolutko i leciutko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patros Mz
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:07, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
mz juz tak maja jest to silnik wysoko obrotowy i tak naprawde zaczyna zyc przy 4 tys. ale zobacz jakie jest ladowanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|