|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Miki
Moto-Maniaq
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 16:28, 14 Mar 2010 Temat postu: Pierścienie mz |
|
|
mam pytanie bo chciałbym wymienic pierścienie w mz ale nie wiem jakie to mają byc a są rozne.I czy mozna wgl wymieniać same pierscienie ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:44, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jezeli tlok nie ma za duzego bicia w cylindrze to nie koniecznie mozesz go wymieniac ale jest to wskazane zawsze przy wymianie pierscieni w silniku 2T. Hm kup produkcji niemieckiej sa dokladnie robione bo polskie czasami trzeba recznie szlifowac pilnikiem zamki bo sa za duze.
Jaki masz dokladnie silnik i jaki wymiar N czy juz szlif??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:52, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Możesz wymienić same pierścienie, jeśli masz możliwość zabierz cylinder do sklepu i poproś sprzedawce aby Ci dopasował, ja tak robiłem i problemu nie było.
Ale musisz pamiętać o kilku warunkach, w nowym pierścieniu luz na zamku wynosi 0,2mm i nie może przekroczyć 1,6mm
Do tego ważna jest szerokość rowków pod pierścienie, ale do tego potrzebujesz szczelinomierz o dokładności do 0,01.
Jeśli masz etz250 mogę podać Ci dane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:54, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A dlaczego mialby ciagnac cylka do sklepu?? niech zmierzy tlok albo cylka sufmiarka i bedzie znal wymiary.
Wymiary tłoków
DLA TS250
N - 69,00 mm
1 - 69,50 mm
2 - 70,00 mm
3 - 70,50 mm
Dla ETZ
N - 69,00 mm
1 - 69,50 mm
2 - 70,00 mm
3 - 70,50 mm
4 - 71,00 mm
I masz wybity znaczek na cylindrze tam gdzie dociska uszczelka gladz cylindra do glowicy.
0 - nominalny
1 - 1 szlif
2 - 2 szlif i tak dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:06, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Mierzenie suwmiarką za dużo nie da bo za mała dokładność, i do tego za płytko zmierzy średnice w cylindrze. Potrzebna jest średnicówka do cylindra i mikrometr do tłoka. Przy używanym zestawie wyniki za ładne raczej nie wyjdą, dlatego proponuje zabrać ze sobą, to nie waży wiele a lepiej sie sprawdzić nie da, nawet wymiary podane fabrycznie nie dają pewności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miki
Moto-Maniaq
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 21:26, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
czyli mam wziąsc cylinder i tłok do sklepu i powiedzieć zeby mi dopasowali takkk??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miki
Moto-Maniaq
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 21:28, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
aaaa o jaki zamek chodzi ??? ''w nowym pierścieniu luz na zamku wynosi 0,2mm i nie może przekroczyć 1,6mm" Jaki zamek?????
a tak na marginesie to ja mam mz etz 150:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:11, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
chodzi o przerwę między końcami pierścienia gdy włożysz go do cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 22:20, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
ale macie problemy... bierzesz tłoka do sklepu i masz wymiar jego nb 70,45 i mówisz że potrzebujesz pierścienie do tego tłoka i po sprawie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:24, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Mamy problemy bo bierzemy pod uwagę zużycie, nawet jak na tłoku masz napisane 70,45 to nie znaczy że tyle dokładnie ma, nawet jak jest nowy. Dlatego przed zrobieniem szlifu kupuje się tłok i pod niego sie szlif robi. Produkcja w fabryce już dawno skończona i mamy do czynienia w 99% z zamiennikami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 23:29, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
zawsze się tak robi... mówimy o pierścieniach te co teraz produkują to są zrobione wymiarowo do odpowiedniego tłoka tak jak pisałem
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 1:04, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A dlaczego nie moze spisac wymiaru z tloka?? nawet na nieorginalach jest podana srednica w mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|