|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:49, 21 Maj 2011 Temat postu: Po nagrzaniu gaśnie |
|
|
Witam. Ostatnio mam problem z moja mz etz 150. Mianowicie gdy się nagrzeje gaśnie, chce odpalić to tylko tak popyka lekko i gaśnie a gdy dotykam cewki zapłonowej jest bardzo gorąca, kupiłem więc nowy regulator napięcia, cewke, dwa razy był u niej elektryk(więc wszystko jest dobrze podłączone) nic nie pomogło, dodam jeszcze że miesiąc temu robiłem remont wał, łożyska, pierścienie nowe, instalacja nowa i nie ma zwarcia i wszystko chodziło do wczoraj. Może trzeba cewke(12v) zaizolować (jest ona do gołej ramy przyczepiona). Bardzo proszę o pomoc. Bo już mnie nerwy biorą. Z góry dziękuję.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kura256 dnia Sob 17:51, 21 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:38, 21 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Czy ten elektryk dokonał pomiarów napięcia i prądu z jakim ładuje akumulator alternator??
Prostownik sprawdzony?? Masowanie regulatora i silnika całe??
Oznak grzania cewki zapłonowej może być przez wewnętrzne zwarcie lub za duże ładowanie akumulatora.
Sprawdź czy w akumulatorze jest elektrolit, czy szczotki stykają dobrze do bieżni wirnika, czy diody w prostowniku są sprawne, napięcie wzbudzenia i napięcie ładowania do sprawdzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:05, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Wszystko było sprawdzane po kilka razy, sprawdzał napięcie, nie wiem co jej jest, zwarcia nie ma na bank, elektryk był kilka razy już wszystko jest sprawdzone od początku do końca, tylko że (niewiem nie znam się na elektryce) stara cewka była zailozowana, moze tą tez zaizolować niewiem nie mam pojęcia co jeszcze moze być proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:32, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Z tego co pamiętam to cewka nie może być zaizolowana bo bierze sobie masę z uchwytu ... tak mi się zdaje ...wymień ta cewkę może być nowa ale może być fabrycznie skopana wiadomo jaka jest dzisiejsza dokładność wykonania ....może stara będzie lepsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:05, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
mam 3cewki w tym jedną nową i się grzeją wszystkie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:09, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
akumulator podczas uruchomionego motocykla gazuje??
masz klasyczny układ zapłonowy czy moduł??
połączenie między regulatorem a alternatorem sprawne (masa)??
Wyższe pozycje do sprawdzenia
Cewka motocykla może być odizolowana lub nie, a nie prawdą jest że cewka bierze masę z obudowy. Prądowy kabel jest podłączony na stałe a masa jest przekazywana poprzez przerywacz lub moduł i w ten sposób wytwarza iskrę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:03, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Na początku wszystko ładnie chodzi, akumulator sprawny, mam klasyczny układ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:36, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
połączenie między regulatorem a alternatorem sprawne (masa)??
kupiłeś regulator oryginalny, polski czy masz od samochodu jakiegoś??
Od samochodu pasują tylko trzeba zwracać uwagę masowanie regulatora, musi mieć kabel masowy między regulatorem a alternatorem. Można wykorzystać od alternatora z malucha RNa czy jakoś tak lepiej działają niż tanie badziewie z allegro a na szrocie można kupić je bardzo tanio
link do artykuły na ten temat: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Nie 20:41, 22 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:22, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Regulator napięcia do mz orginalny elektryk wkładał później sprawdzał kilka razy napięcie takim komputerkiem itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:14, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem co było winą tego ale zailozowałem cewke, wymieniłem świece i wszystko gra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|