|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lukasz1988
Moto-Amator forum
Dołączył: 14 Maj 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:41, 11 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie moze wy mi pomozecie podlaczyc ładowanie w ( MZ ETZ 150 - silnik 250TS)..Mam regulator prądnicy ----..(UZN-6v SZCZ / +6v / Izn -10 WZB).mało sie znam na instalacji w mz i sam nie zrobie tego.Bardziej orientuje sie w jawa 350 ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:12, 11 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Tak:
- podstawa regulatora powinna być przykręcona do masy lub masy silnika przewodem połączony
Opis względem starego regulatora:
Do złączki SZCZ podłączamy szczotki czyli kable które wchodziły poprzednio do D+ i 61
Do złączki +6V podłączamy kabel które wchodziły poprzednio do 51 w reglu mechanicznym.
Do złączki WZB podłączamy kabel który wchodził poprzednio do DF czyli od cewki wzbudzania
lub
Cytat: |
Podłącz 1. zamiast D+
2. zielono-czerw. zam.51 do +6V.
3. ziel.-nieb.45 z pod Df do wzbudzenia. |
tutaj jest schemat jeżeli masz dobra instalacje elektryczna to tak powinien być podłączony regulator
[urlhttp://imageshack.us/f/149/schaltjn1.gif/[/url][/url]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Sob 14:16, 11 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|