|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:14, 28 Kwi 2011 Temat postu: Poziom paliwa |
|
|
Chłopaki , pomóżcie , wiem że było tematów o tym sporo , czytałem wszystkie jakie mogły być , ale albo nie umiem się do tego zastosować , albo coś ze mną nie tak , albo z częściami lub z gaźnikiem , rozwaliłem już drugi pływak :klnie: :klnie: :klnie: , przez moje nerwy , i cały czas nie wiem jak to ustawić , czytałem nawet serwisówki , tematy na forum , itd, i nic , niby suwmiarką ustawię , są wymiary 29 i 32 , ale albo pływak nie zamyka paliwa , albo się sam przestawia , po prostu nie mam sił , robiłem tak że 29 mm ustawiałem pływakami , a 32 tą blaszką która opiera się o odlew w gaźniku , blaszka też marnej jakości , za krótka i były problemy , języczek który zamyka zawór iglicowy równolegle z krawędzią gaźnika , już nie mam pomysłów , proszę o wyrozumiałość , i nie usuwanie tematu , bo już brak mi sił , może któryś z kolegów z forum wytłumaczy to bardzo łopatologicznie , było by mi to pomocne , Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:35, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Zweryfikuj stan zaworka iglicowego być może on odpowiada za to że nie zamyka paliwo ... bo jest wyeksploatowany nadmiernie... zaworek nie powinien być zakończony szpiczastym końcem .. sprawdź zaworek.... może będzie pasował od polskiego fiata 126p..a regulację pływaka wykonujesz w poziomej lini ...nie w pionowej ... i mocowaniem pływaka skierowanej ku górze .. i tak sprawdzasz jakie masz wymiary na otwartym i zamkniętym pływaku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hary_1991 dnia Czw 21:40, 28 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:37, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Zaworek dałem nowy od simsona , tylko on coś jest dziwny ,Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:42, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
zaworek nie może się klinować ani nie może mieć luzu bo i tak będzie ci komorę pływakową zalewać i nic z tego nie będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:35, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
czasami otwory ośki pływaka są rozbite a nie powinny być i czasami trzeba ten luz zmniejszyć przez ich dogięcie. Zobacz to pewnie przez to Ci sie pływak przestawia.
Ja w MZ ustawiam tak żeby pływak zamykał zaworek przed dotknięciem do górnej krawędzi gaźnika, około 1 - 1,5 cm luzu jest. jeżeli jest za dużo i paliwo wycieka to podginam blachę żeby wcześniej się zamkną....nigdy nie regulowałem z instrukcją.
Może sprawdź mój sposób.
hary_1991 w oryginale nie zużyty zaworek ma szpiczasty koniec, w większości motocykli tak jest i to nie jest wada. Musi tak być bo bez niego zaworek by nie trafi centrycznie w otwór i nie zamkną by dopływu paliwa.
Binladen zmień cały komplet zaworka czyli środek wkręcany i zaworek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:42, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
A nie lepie kupić zaworek?? Motórzysta opisz dokładniej jak ustawiasz , chodzi mi o to aby moto bylo wyregulowane jak najlepiej , żeby nie paliło jak smok , wiesz , motocykl będzie na przyszły rok użytkowany caly czas , codziennie więc chyba rozumiesz jak zalezy mi na prawidłowym ustawieniu .Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:32, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
nie wymień cały komplet tak jest najlepiej dla pewności po prostu.
A regulujesz tak jak opisałem, dokładniej już nie opisze wybacz
Najlepiej jest z nasadzonym przewodem do gaźnika regulować, wtedy dmuchasz powietrzem i przyciskach pływak. Sprawdzasz w którym momencie się zamyka dopływ, jak za szybko to odginasz a jak za wysoko to doginasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:02, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
mówię to co wiem ostatnio na serwisie motocyklowym (w którym mam praktyki) zawsze się ograniczało to do wymiany samego zaworka iglicowego ... i regulacji pływaka .. ale jak mówisz to tak pewnie jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:25, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
właśnie a to błąd gdyż obudowa zaworka też się wyrabia i po wymianie może dojść do niedomykania zaworka (z własnej praktyki wiem)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marek5514
Moto-Amator forum
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:53, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
podlacze sie do tematu co to moze byc ze jak etz jest zimna to nie moge jej zapalic. jak jej wleje deko paliwa do cylindra to odrazu z 2 kopa zapali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dejwid3
Moto-Maniaq
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podlasie Siemiatycze
|
Wysłany: Wto 10:48, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Nie ciągnie paliwa do cylindra. A powodów może być wiele. Może sprężanie ucieka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:15, 21 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
A na ssaniu jak? Ale na 80% źle ustawiony zapłon,(a mz musi być ustawiona idealnie) albo zła odległość między platynkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|