Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poziom paliwa
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:14, 28 Kwi 2011    Temat postu: Poziom paliwa

Chłopaki , pomóżcie , wiem że było tematów o tym sporo , czytałem wszystkie jakie mogły być , ale albo nie umiem się do tego zastosować , albo coś ze mną nie tak , albo z częściami lub z gaźnikiem , rozwaliłem już drugi pływak :klnie: :klnie: :klnie: , przez moje nerwy , i cały czas nie wiem jak to ustawić , czytałem nawet serwisówki , tematy na forum , itd, i nic , niby suwmiarką ustawię , są wymiary 29 i 32 , ale albo pływak nie zamyka paliwa , albo się sam przestawia , po prostu nie mam sił , robiłem tak że 29 mm ustawiałem pływakami , a 32 tą blaszką która opiera się o odlew w gaźniku , blaszka też marnej jakości , za krótka i były problemy , języczek który zamyka zawór iglicowy równolegle z krawędzią gaźnika , już nie mam pomysłów , proszę o wyrozumiałość , i nie usuwanie tematu , bo już brak mi sił , może któryś z kolegów z forum wytłumaczy to bardzo łopatologicznie , było by mi to pomocne , Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary_1991
Moto-VIP
Moto-VIP



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk - Buszkowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:35, 28 Kwi 2011    Temat postu:

Zweryfikuj stan zaworka iglicowego być może on odpowiada za to że nie zamyka paliwo ... bo jest wyeksploatowany nadmiernie... zaworek nie powinien być zakończony szpiczastym końcem .. sprawdź zaworek.... może będzie pasował od polskiego fiata 126p..a regulację pływaka wykonujesz w poziomej lini ...nie w pionowej ... i mocowaniem pływaka skierowanej ku górze .. i tak sprawdzasz jakie masz wymiary na otwartym i zamkniętym pływaku

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hary_1991 dnia Czw 21:40, 28 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:37, 28 Kwi 2011    Temat postu:

Zaworek dałem nowy od simsona , tylko on coś jest dziwny ,Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary_1991
Moto-VIP
Moto-VIP



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk - Buszkowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:42, 28 Kwi 2011    Temat postu:

zaworek nie może się klinować ani nie może mieć luzu bo i tak będzie ci komorę pływakową zalewać i nic z tego nie będzie Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:35, 29 Kwi 2011    Temat postu:

czasami otwory ośki pływaka są rozbite a nie powinny być i czasami trzeba ten luz zmniejszyć przez ich dogięcie. Zobacz to pewnie przez to Ci sie pływak przestawia.

Ja w MZ ustawiam tak żeby pływak zamykał zaworek przed dotknięciem do górnej krawędzi gaźnika, około 1 - 1,5 cm luzu jest. jeżeli jest za dużo i paliwo wycieka to podginam blachę żeby wcześniej się zamkną....nigdy nie regulowałem z instrukcją.

Może sprawdź mój sposób.

hary_1991 w oryginale nie zużyty zaworek ma szpiczasty koniec, w większości motocykli tak jest i to nie jest wada. Musi tak być bo bez niego zaworek by nie trafi centrycznie w otwór i nie zamkną by dopływu paliwa.

Binladen zmień cały komplet zaworka czyli środek wkręcany i zaworek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:42, 29 Kwi 2011    Temat postu:

A nie lepie kupić zaworek?? Motórzysta opisz dokładniej jak ustawiasz , chodzi mi o to aby moto bylo wyregulowane jak najlepiej , żeby nie paliło jak smok , wiesz , motocykl będzie na przyszły rok użytkowany caly czas , codziennie więc chyba rozumiesz jak zalezy mi na prawidłowym ustawieniu .Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:32, 29 Kwi 2011    Temat postu:

nie wymień cały komplet Mruga tak jest najlepiej dla pewności po prostu.

A regulujesz tak jak opisałem, dokładniej już nie opisze wybacz Mruga

Najlepiej jest z nasadzonym przewodem do gaźnika regulować, wtedy dmuchasz powietrzem i przyciskach pływak. Sprawdzasz w którym momencie się zamyka dopływ, jak za szybko to odginasz a jak za wysoko to doginasz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary_1991
Moto-VIP
Moto-VIP



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk - Buszkowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:02, 29 Kwi 2011    Temat postu:

mówię to co wiem ostatnio na serwisie motocyklowym (w którym mam praktyki) zawsze się ograniczało to do wymiany samego zaworka iglicowego ... i regulacji pływaka .. ale jak mówisz to tak pewnie jest Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:25, 29 Kwi 2011    Temat postu:

właśnie a to błąd gdyż obudowa zaworka też się wyrabia i po wymianie może dojść do niedomykania zaworka (z własnej praktyki wiem)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marek5514
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:53, 03 Maj 2011    Temat postu:

podlacze sie do tematu co to moze byc ze jak etz jest zimna to nie moge jej zapalic. jak jej wleje deko paliwa do cylindra to odrazu z 2 kopa zapali

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dejwid3
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podlasie Siemiatycze

PostWysłany: Wto 10:48, 03 Maj 2011    Temat postu:

Nie ciągnie paliwa do cylindra. A powodów może być wiele. Może sprężanie ucieka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kura256
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:15, 21 Maj 2011    Temat postu:

A na ssaniu jak? Ale na 80% źle ustawiony zapłon,(a mz musi być ustawiona idealnie) albo zła odległość między platynkami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin