|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek
Moto-Amator forum
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Czw 21:26, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
To sensu nie ma wątpie by fabryczny alternator taki akumulator naładował...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:48, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
konstrukcja alternatora jest podobna do alternatora z Twin Sporta który ma ponad 300 watt...co prawda taki alternator ma mniejszą wartość prądu którą może ładować akumulator ale przy długich (bardzo długich jazdach) alternator jest w stanie doładować akumulator o większej pojemności. Inaczej się to ma w układach zasilanych przez prądnice.
Temat zamykam bo nie widzę sensu kontynuowania.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Czw 22:51, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|