Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:04, 26 Cze 2011 Temat postu: Prąd wzbudzenia |
|
|
jaki powienien być prąd wzbudzenia w etz 150?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
herrq666
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 14:07, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Prąd wzbudzenia jest wartością zmienną i nie mierzy się prądu, tylko napięcie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez herrq666 dnia Nie 14:08, 26 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:56, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
to jakie powinno być prawidłowe napiecie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
herrq666
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 16:08, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Napięcie też jest wartością zmienną, zależną od obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:01, 26 Cze 2011 Temat postu: Re: Prąd wzbudzenia |
|
|
hary_1991 napisał: |
jaki powienien być prąd wzbudzenia w etz 150? |
hm a do czego Ci to jest potrzebne??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:26, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
bo najprawdopodobniej nie pobudza mi wirnika i nie mam ładowania moje aku ma dość ciągłego ładowania (4 razy go zagotowałem )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:39, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
hary_1991 napisał: |
bo najprawdopodobniej nie pobudza mi wirnika i nie mam ładowania moje aku ma dość ciągłego ładowania (4 razy go zagotowałem ) |
jeżeli go już tyle razy zagotowałeś to wina leży po stronie regulatora napięcia alternatora lub po złym kontakcie między szczotkami a wirnikiem a nie napięciu wzbudzenia alternatora. A tak btw to Twój akumulator stracił jakiś 2 do roku życia przez zagotowanie gdyż motocyklowe akumulatory kwasowe długo nie żyją czyli te o małych pojemnościach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Pon 9:40, 27 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:58, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
byłem u elektryka on zrobil ładowanie ale przejechałem sie po dziurach i znowu to samo co tam może być ? na zgaszonym silniku z tego niebiesko zielonego (chyba DF )kabla co idzie do stojanu alternatora po włączeniu zapłonu jest 2,4 volta .. co mam robić??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
herrq666
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 18:08, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
najpierw sprawdź alternator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
herrq666
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 18:13, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
żeby sprawdzić alternator weż 3 żarówki 12V60W i jedną 12V21W. Odepnij wszystko od stojana z wyjątkiem szczotek.
Odłącz też regulator od plusa, bo możesz go uszkodzić.
W wolny konektor DF na stojanie podłącz przewód od żarówki 21W, drugi przewód tej żarówki do plusa zasilania. Potem U V W na stojanie podpinasz kolejno żarówki 60W a drugie końce na masę. Odpalasz motorek, żarówki powinny lekko świecić na wolnych i mocniej przy wyższych obrotach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez herrq666 dnia Pon 18:14, 27 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:42, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
stojan jest sprawdzony .. ok .. prostownik diodowy .. ok.. szczotki..ok.. nie wiem co może być ale na df na zgaszonym silniku mam 2,4 volta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
herrq666
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 21:48, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Zapewne regulator, to on steruje wzbudzeniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|