Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiekmmmichal
Moto-Amator forum
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:09, 05 Maj 2009 Temat postu: problem po wymianie pierscienie nie ma siły i kopci |
|
|
Witam.
Piszę ten temat z nadzieją, że ktoś mi pomoże.
posiadam mz 251 od 2 miesiecy.
motor chodziłdobrze, ale nie tak jak powinien.
Zdjąłem cylinder i sprawdziłem czy nie jest przytarty, miał już robiony drugi szlif, stan ok nie jest przytarty, tłok także spoko ale za to pierscienie były do wymiany więc myślałem że dlatego nie wykorzystuje do końca swojej mocy.
Założyłem nowe pierscienie, wszystko dobrze złożone.
Motor strasznie osłabł, na biegu 1,2 jakoś jedzie ale pozostałe to nie ma siły i bardzo kopci. Wydaje mi sie że po wymianie pierscieni cylinder się uszczelnił i pobiera olej ze skrzyni bo zaczeła bardzo kopcic.
Proszę o pomoc jeśli wiecie co moze byc nie tak.
Czy wyregulowanie zapłonu coś zmieni ??
co robic ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:02, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jak bierze ci olej to simeringi masz już wytarte, kup nowe i odrazu wymień wszystkie 2 od sprzęgła i od zapłonu, ustawienie zapłonu nic ci nie pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekmmmichal
Moto-Amator forum
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:11, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
dobra dzieki kupie simeringi i wymienie zobacze czy sie poprawi.
Ale ta utrata mocy spowodowana by była właśnie tym że olej ciagnie ze skrzyni ??
bo ja nie jestem pewny ze olej bierze na 100%, twierdze tak no bo kopci wiec chyba bierze olej ze skrzyni i chyba dlatego sily nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekmmmichal
Moto-Amator forum
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:14, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a jeszcze jedno simeringi to gdzie kupie ??
bo na allegro nie za bardzo moge znalezc a w mojej okolicy nie ma nigdzie sklepu z czeciami do mz zawsze przez allegro kupuje:]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:28, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
No utrata mocy możesz mieć przez to że dostaje lewe powietrze... oleju nie musi brać ale sprawć jeszcze stan oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekmmmichal
Moto-Amator forum
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 7:16, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a gdzies przeczytalem ze nie powinno sie wymieniac samych pierscienie, ze jedynie sie robi szlif i wtredy noe pierscienie i tlok ale to przeciez sa dosc duze koszta wiec naprawde nie moge samych pierscieni zmieniac ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:20, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
To słyszałeś głupoty... wymienia się pierscienie wtedy gdy cylinder jest jeszcze zdrowy... tzn... nie ma rys... a tłok jak jest nad pęknięty lub, nie da się go wymyć z nagaru, za mocno wytarty lub nie ma zamków na pierścienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
misiekmmmichal
Moto-Amator forum
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:12, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
dzieki bo myslalem ze nie mozna samych pierscienie zmieniac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:30, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A napisz jeszcze czy przed wymianą pierścieni włożyłeś je do cylindra i jaka była przerwa na zamkach i czy w ogóle była, bo jak tak nagle stracił na mocy to może pierścienie są za duże i go blokują, albo są źle założone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:48, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jak zakładasz pierścienie to w cylku powinny się ładnie zamknąć i tłok powinien ciężko chodzić i jak wkładałeś tłok w cylek to cylek powinien być nasmarowany olejem tak żeby nie porysować gładzi cylka po odpaleniu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lenar90
Moto-Vip
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:41, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a nie powinna być czasem na pierścieniu malutka przerwa po włożeniu w cylinder?? bo coś mi się zdaje że nie powinno być tak idealnie nawet jak wszyctko nówki sztuki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:44, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli tłok i pierścienie kupuje sie w komplecie to po zrobionym idealnie szlifie pasują właśnie idealnie że nie widać przerwy nawet włosa nie włożysz:D, bynajmniej ja tak miałem. Co do fabrycznie nowych (czytaj nominał) powinny mieć luz około 0,2 mm a zużyte są gdy luz wynosi 1,6 mm.
Do tego jeszcze nie można zapomnieć o szerokości rowków i pierścieni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez OsteR9019 dnia Pią 14:47, 08 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|