|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:17, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
jak dostaje za mało paliwa to i owszem, a braki zaczynają się w okolicach obr max. zwykle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:58, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
no mówie on tylko przerywa na wysokich obrotach na niskich jest ok .... ustawie pływak i odpale ale na razie jest za zimno na siedzenie w garażu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:52, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
niski poziom paliwa nie ma nic wspolnego z miganiem kontrolki ladowania...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:59, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
NO właśnie .... zapomniałem o Tym ... bo jak ona przy 5 tyś przerywa i mruga zarazem lampka ładowanie nie mam pomyslow co może być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:46, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
szykaj przebicia gdzies na kablach sprawdz na diodach prostowniczych od strony akumulatora sa tam dwa kable + i - zaizoluj je porzadnie kolo alternatora tez sprawdz.
popatrz tez w liczniki czy kable maja dobry styk.Zacisnij porzadnie wszystkie wsówki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:14, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Niski poziom paliwa i za słaba przepustowość dają przerywanie na wysokich obrotach, nawet włos w dyszy głównej daje takie objawy.
Kolega pisał że:
Kod: |
witam ... mam problem z moja etką... przy około 5 tys zaczyna mi przerywać i miga przy tym kontrolka ładowania mam nowe aku, wirnik wymienony, regulator wymieniony i szczotki wymienione , prostownik diodowy wymieniony , cewke też wymieniłem ... zapłon ustawiony wegług sewisowki ... moto ladnie się kręci ale dochodzi do tych ok 5 tyś i strzela.. wszystko zaczeło się dziać jak miałem stare aku ktore miało zwarcie ... macie pomysły co moze być nie tak ?
_________________ |
Więc zakładamy że to jest sprawne, elektryke zostawmy w spokoju a skupmy się na układzie zapłonowym. Bo to on zawiaduje wszystkim.
Zmień kondensator na inny, jeszcze raz wyreguluj rozwarcie styków przerywacza i ustaw rozwarcie przerywacz tak jak to piszą nawet z MZ Klubu (od 0.3 do 0.4) najlepsza wartość średnia to 0.35. Przy klasycznym układzie nigdy Ci silnik nie osiągnie obr max jeżeli będziesz miał za mała przerwę na przerywaczu.
Co do mrygania kontrolki jeżeli masz oryginalny regulator to normalne jeżeli oryginał to przyczyny bym szukał w akumulatorze (za mała pojemność lub jest zużyty) ewentualnie czasami przepalają się diody wzbudzenia alternatora w prostowniku.
tyle
link do tematu: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Nie 15:15, 29 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:31, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Jednak ja bym się uparł że jakiś kabelek dotyka masy jak silnik wejdzie na obroty , gdzieś styknie i brakuje iskry , wtedy mamy objaw mrugania kontrolki , szukaj kolego luźnych przewodów .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:28, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
przewody mam porobione na te termo kurczliwe rurki ... kondesator był założony inny ... dalej było to samo aku mam nowe o pojemność 5ah..30a... varty oczywiście kwasowy.... mam załozony inny prostownik diodowy ... inny wirnik stojan też inny ... regulator został ten sam jest orginalny ... ale wątpię że to właśnie to ... a czy moze być to jakies zwarcie w ktorymś z zegarow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:48, 30 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
posprawdzaj bedziesz mial pewnosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:40, 30 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
na początek kupie termo kurcze i posprawdzam wszystkie przewody czy przetarte nie są ... ale zapowiadaja u mnie -20 w dzień a mam blaszaka więc czekam na roztopy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:23, 10 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
ok wiec instalacja przejrzana nie ma przetarć nigdzie .... porobiłem wszystkie nowe wsówki i dalej przerywa około 5 tyś ... co to może być .. zaczyna sie palić ładowanie i słychać jakby był zapłon przestawiony bo strzela w tłumik robi tak jakby chciała się wkręcić i strzeli w wydech... do tyś zbiera sie ładnie... a dalej nie wiem co sie dzieje pomocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:18, 11 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Miałem podobny objaw jak ty , teraz spbie przypomniałem , u mnie cewka stykała obudową do ramy , i było przebicie , wtedy iskra ciach i przerywanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|