Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z Etką 150
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:17, 28 Sty 2012    Temat postu:

jak dostaje za mało paliwa to i owszem, a braki zaczynają się w okolicach obr max. zwykle Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary_1991
Moto-VIP
Moto-VIP



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk - Buszkowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:58, 28 Sty 2012    Temat postu:

no mówie on tylko przerywa na wysokich obrotach na niskich jest ok .... ustawie pływak i odpale ale na razie jest za zimno na siedzenie w garażu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BOOSTER212
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:52, 28 Sty 2012    Temat postu:

niski poziom paliwa nie ma nic wspolnego z miganiem kontrolki ladowania...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary_1991
Moto-VIP
Moto-VIP



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk - Buszkowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:59, 28 Sty 2012    Temat postu:

NO właśnie .... zapomniałem o Tym ... bo jak ona przy 5 tyś przerywa i mruga zarazem lampka ładowanie nie mam pomyslow co może być

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BOOSTER212
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:46, 29 Sty 2012    Temat postu:

szykaj przebicia gdzies na kablach sprawdz na diodach prostowniczych od strony akumulatora sa tam dwa kable + i - zaizoluj je porzadnie kolo alternatora tez sprawdz.
popatrz tez w liczniki czy kable maja dobry styk.Zacisnij porzadnie wszystkie wsówki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:14, 29 Sty 2012    Temat postu:

Niski poziom paliwa i za słaba przepustowość dają przerywanie na wysokich obrotach, nawet włos w dyszy głównej daje takie objawy.

Kolega pisał że:
Kod:
witam ... mam problem z moja etką... przy około 5 tys zaczyna mi przerywać i miga przy tym kontrolka ładowania mam nowe aku, wirnik wymienony, regulator wymieniony i szczotki wymienione , prostownik diodowy wymieniony , cewke też wymieniłem ... zapłon ustawiony wegług sewisowki ... moto ladnie się kręci ale dochodzi do tych ok 5 tyś i strzela.. wszystko zaczeło się dziać jak miałem stare aku ktore miało zwarcie ... macie pomysły co moze być nie tak ?
_________________

Więc zakładamy że to jest sprawne, elektryke zostawmy w spokoju a skupmy się na układzie zapłonowym. Bo to on zawiaduje wszystkim.

Zmień kondensator na inny, jeszcze raz wyreguluj rozwarcie styków przerywacza i ustaw rozwarcie przerywacz tak jak to piszą nawet z MZ Klubu (od 0.3 do 0.4) najlepsza wartość średnia to 0.35. Przy klasycznym układzie nigdy Ci silnik nie osiągnie obr max jeżeli będziesz miał za mała przerwę na przerywaczu.

Co do mrygania kontrolki jeżeli masz oryginalny regulator to normalne Mruga jeżeli oryginał to przyczyny bym szukał w akumulatorze (za mała pojemność lub jest zużyty) ewentualnie czasami przepalają się diody wzbudzenia alternatora w prostowniku.


tyle Jezyk
link do tematu: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Nie 15:15, 29 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:31, 29 Sty 2012    Temat postu:

Jednak ja bym się uparł że jakiś kabelek dotyka masy jak silnik wejdzie na obroty , gdzieś styknie i brakuje iskry , wtedy mamy objaw mrugania kontrolki , szukaj kolego luźnych przewodów .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary_1991
Moto-VIP
Moto-VIP



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk - Buszkowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:28, 29 Sty 2012    Temat postu:

przewody mam porobione na te termo kurczliwe rurki ... kondesator był założony inny ... dalej było to samo aku mam nowe o pojemność 5ah..30a... varty oczywiście kwasowy.... mam załozony inny prostownik diodowy ... inny wirnik stojan też inny ... regulator został ten sam jest orginalny ... ale wątpię że to właśnie to ... a czy moze być to jakies zwarcie w ktorymś z zegarow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BOOSTER212
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:48, 30 Sty 2012    Temat postu:

posprawdzaj bedziesz mial pewnosc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary_1991
Moto-VIP
Moto-VIP



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk - Buszkowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:40, 30 Sty 2012    Temat postu:

na początek kupie termo kurcze i posprawdzam wszystkie przewody czy przetarte nie są ... ale zapowiadaja u mnie -20 w dzień a mam blaszaka więc czekam na roztopy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary_1991
Moto-VIP
Moto-VIP



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk - Buszkowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:23, 10 Lut 2012    Temat postu:

ok wiec instalacja przejrzana nie ma przetarć nigdzie .... porobiłem wszystkie nowe wsówki i dalej przerywa około 5 tyś ... co to może być .. zaczyna sie palić ładowanie i słychać jakby był zapłon przestawiony bo strzela w tłumik robi tak jakby chciała się wkręcić i strzeli w wydech... do tyś zbiera sie ładnie... a dalej nie wiem co sie dzieje pomocy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:18, 11 Lut 2012    Temat postu:

Miałem podobny objaw jak ty , teraz spbie przypomniałem , u mnie cewka stykała obudową do ramy , i było przebicie , wtedy iskra ciach i przerywanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin