Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dorians87
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaworzno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:23, 07 Kwi 2011 Temat postu: Problem z gażnikiem |
|
|
Witam wszystkich zwracam się do was bo mam wielki problem a jest tak wczoraj zobaczyłem ze moja linka do gazu już jest na wykończeniu wiec dziś kopiłem nowa wymieniłem złożyłem gaźnik a tu zaskoczenie motor wgl nie odpala swieca sucha tak jakby gaźnik nie sssal paliwa komora tez jest pusta czyściłem dysze wszystko regulowałem tez komorę gaźnika na pływaku i dalej nic a za nim wyciaglem gaźnik to było dobrze proszę was o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:15, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
mogłeś niechcący opuścić iglice za nisko i temu teraz Ci nie pali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Pią 14:45, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
regulowałeś pozioma paliwa w komorze pływakowej? może za niski... co to za mz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dorians87
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaworzno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:25, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
to MZ 150 mi się to zrobiło od czasu gdy wymieniłem linkę iglica jest na środku paliwo wężykiem leci ale gaźnik tak jakby nie pobierał pchałem go ze 20 min i nic świeca suchutka a paliwo leci z baku a nie wylatuje nigdzie obok proszę o jakaś rade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
loza6
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:24, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
weź korek benzyny i wlej do cylindra (pod świecę) i spróbuj odpalić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dorians87
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaworzno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:34, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Okej juz zrobiłem mam pytanie jak ustawić iglice by się dobrze zbierał ?? i miał dobre przyspieszenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Pon 14:24, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
doświadczlnie, tak żeby podczas dodania całego gazu z wolnych rpm jak najszybciej i jak najkrócej się zamulał silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dorians87
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaworzno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:56, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
koledzy mam jeszcze jeden problem a jest on taki iz jak jadę na całym gazie to jest w porzadku ale jak np zredukuje bieg i ujmę gazu to zaczyna mulic chodzi tak jakby na wolnych pochodzi tak z 3-4 min i znów wchodzi na obroty chyba ze zgaśnie możecie mi coś doradzić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Wto 17:48, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
sprawdź dokładnie ten poziom paliwa, zaworek przelewowy, dysz nie zmieniałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:00, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
a zawleczkę iglicy na 3 rowek od góry umieść
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Wto 20:05, 12 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dorians87
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaworzno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:35, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ale jak sprawdzić ten poziom paliwa odkręcę dolna cześć gaźnika i jest pływak i co dalej ? wszystkie dysze czyściłem i wgl tak jakby dostawał za dożo paliwa
to dla mnie wazne .
Nie pisz post pod postem, używaj opcji zmień. Motorzysta86
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 1:16, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
doświadczalnie, wykręć gaźnik następnie odkręć pokrywkę i pływak ma taki wąs który naciska na zaworek zamykający. Przygnij go trochę tak ażeby pływak zamykał zaworek wcześniej niż pływak dotknie korpusu gaźnika, odległość jakieś z 2 cm. Skręć wszystko podłącz wężyk i zobacz czy nie wycieka paliwo. Jeżeli wycieka to odginasz (w stronę zaworka)...prosty sposób na regulacje bez mierzenia.....
A o tym wszystkim możesz sobie poczytać w książce ściągnij sobie i poczytaj. Posty o regulacji gaźnika były, kłania się opcja szukaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|