|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:37, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
A po kiego w ogóle dwie tarcze w MZ!?
Kiedyś pisałem już co jedna potrafi, ale napisze jeszcze raz.
Jedna nawiercana tarcz wystarczy by przy hamowaniu ze 100 prawie że zablokować koło, potencjału dwóch nie wykorzystasz a motor wygląda jakby ważył grubo ponad 200Kg. I jeszcze problem z pompką.
Polecam aukcje i pompkę od jakiegoś japońca. Jakby coś nie pasowało można jakieś redukcje zastosować czy po prostu dopasować inny przewód.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|