Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remi200833
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Syców Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:04, 06 Cze 2011 Temat postu: Problem z luzem ??? |
|
|
ma problem z luzem wskakuje mi chyba 2 jak pcham do tylu jest ok a jak do przodu to wlacza sie chyba dwojka co to moze byc bo wykrecilem juz ta srube co znajduje sie pod silnkiem co jest w niej kulka z sprezynka i troche ja rozciaglem i jak mialem etz 150 to mi to pomoglo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:11, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Nigdy nie wykręcaj tej śrubki , NIGDY teraz powiem ci że masz silnik do rozebrania i ustawienie skrzyni na nowo bo tak na sucho nie ustawisz , powodzenia w naprawie ,Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remi200833
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Syców Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:49, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
ale tak jak bylo tak jest z biegami to czemu miałbym rozbierac silnik i jezdzi tylko od jakiegos czasu mam problem z luzem ze sie wlacza bieg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:57, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Binladen ma racje, tej śrub nie należy wykręcać.
remi200833 jak już biegi Ci wyskakują to albo ta sprężynka jest uszkodzona albo kły w trybach zlizane.
. Zapamiętaj jedną rzecz sprężyn się nie naprawia tylko wymienia na nowe, do MZ (do 250 na pewno) pasują od WSK 125 Rada od starego mechanika
Jeżeli po wymianie spręzynki nic nie pomoże to silnik trzeba rozebrać i skrzynie naprawić. Artykuł podobny (co prawda do JAWy, ale zasada naprawy ta sama jak w MZ) znajdziesz na mojej stronie. Warto przeczytać żeby kilka razy nie rozbierać silnika...a i przed złożeniem skrzyni trzeba ustawić automat na znaki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remi200833
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Syców Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:02, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
ale mi biegi nie wyskakuja jeszcze mi sie niezdazylo zeby wyskoczyl mi sam bieg tylko nie zawsze trzyma luzu jak pcham ja do przodu a do tylu jest oki wiec co to moze byc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:53, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
zmień sprężynkę na nową a sprzęgło masz wyregulowane??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remi200833
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Syców Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:31, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
z tego co wiem wszystko jest nowe i przejechala max 5 tys po remoncie wiekszosc czesci oryginalna DDR bo gosciu bardzo o nia dbał i stala z 3-4 lata a kupilem ja chyba w 2007 i zalozylem aku przeczyscilem wymienilem olej i chodzila jak nowka ,tak ze sprzeglo nowe ale dziwne ze do tylu biegu niema na luzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
remi200833
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Syców Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:20, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
dzisiaj poluzowalem troche sprzeglo i jest ok luz dziala jak nalezy mam nadzieje ze wiecej takich numerow mi nie odwali a noi jeszcze mam zerwany gwint przy czujniku luzu od strony alternatora i zaslepilem to miejsce silikonem z sruba ale lekko cieknie i chcialbym to jakos zrobic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:14, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
słuchaj żeby to dobrze zrobić to musisz mieć gwintownik z drobnym gwintem czyli podziałka 1,25. Zmierz suwmiarką jak gwint ma czujnik luzu, rozwierć na dwa razy większy tak żeby tulejka dorobiona miała ścianki 2 mm. Tuleje można zrobić z śruby w miejscu tam gdzie nie ma gwintu, wymaga to wiertarki stołowej i kilku gwintowników.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brzoza006
Moto-Amator forum
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radzyń Podlaski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:55, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Masz zerwany gwint w karterze czy na czujniku? Popraw odpowiednim gwintownikiem oryginalny gwint w karterze. Czujnik możesz nagwintować narzynką i nawinąć na niego jeszcze taśmę teflonową. Całość wkręć i powinno się wszystko trzymać Jeśli to się nie uda to już gorzej... Jeśli masz zerwany gwint w karterze to możesz jeszcze kupić specjalny klej do aluminium. Smarujesz tym klejem zerwany gwint. Na drugi dzień jak dobrze zaschnie bierzesz gwintownik i jazda. Gwint jak nowy. Ja tak naprawiałem zerwany gwint w cylindrze w miejscu tłumika. Pamiętaj żeby przed klejeniem wszystko dokładnie umyć i odtłuścić benzyną ekstrakcyjną! Daj znać jak to wszystko wyszło
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez brzoza006 dnia Wto 20:58, 07 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
remi200833
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Syców Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:48, 08 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
nie w czujniku tylko w karterze pod czujnikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|