Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z MZ Etz 150

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MZETZ150
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:31, 07 Maj 2012    Temat postu: Problem z MZ Etz 150

Witam;)
Mam problem z moją etką.
Ponieważ jak jest przechylona na lewą stronę to chodzi normalnie ale jak przechylam ją na prawą stronę to się tak jakby dusi i zaraz gaśnie.
Drugi problem to taki że jak się w kręca to tak w połowie rol gazu się dławi jakby przerywała i później już wkręca się normalnie do samego końca.
Gaźnik mam Bing 53.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:59, 07 Maj 2012    Temat postu:

Regulacja gaźnika , iglica i skład mieszanki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MZETZ150
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:04, 07 Maj 2012    Temat postu:

Iglica jest ustawiona na 2 rowku od góry.
A co do regulacji gaźnika to jak go regulować? skąd mam wiedzieć czy mieszanka jest za uboga czy za bogata?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 2:14, 08 Maj 2012    Temat postu:

Wykręcasz świecę , jeśli będzie biała/szara/lub czarnomatowa!! to za ubogo , jeśli będzie czarna osmolona/czarna tłusta , za bogato , jeśli będzie kolor brązowy , czyli kawa z mlekiem to dobrze .Gaźnik regulujesz na ciepłym silniku , wkręcasz na max śrubkę od mieszanki , potem wykręcasz po trochu , dajesz gazu szybko , i jak wkręci się bez zamuły , to ustawiłeś , przejedź się , sprawdź kolor świecy , jeśli będzie za jasna , lekko wzbogać , jeśli lekko za ciemna niż kawa z mlekiem , zostaw , ale ma być brąz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MZETZ150
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:26, 08 Maj 2012    Temat postu:

No to skład mieszanki jest dobry bo świeca jest koloru kawy z mlekiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:26, 08 Maj 2012    Temat postu:

Może to i banalne ale gaźnik może brudny skoro przymuli , a mieszanka dobrze ustawiona

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MZETZ150
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:04, 08 Maj 2012    Temat postu:

Gaźnik był niedawno czyszczony więc malo prawdopodobne żeby był brudny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MZETZ150
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:48, 09 Maj 2012    Temat postu:

Dzisiaj wymieniłem kondensator i przerywacz i jest już lepiej ale teraz przy samym końcu obrotów zaczyna przerywać ale bardzo szybko... jakby ktoś z karabinu maszynowego strzelał. może to być wina zapłonu? gdzieś czytałem że przy ustawianiu przerwy na przerywaczu przestawia się zapłon to prawda?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:07, 09 Maj 2012    Temat postu:

Tak , po to właśnie ustawiasz 2.5mm przed GMP , w czasie pracy na wysokich obrotach , zapłon się przestawia , dziwnie to brzmi , ale tak jest . Ustaw przerwę na platynach i śmigaj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MZETZ150
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:14, 21 Cze 2012    Temat postu:

Witam i od razu przepraszam że odkopuje temat ale nie chcialem zakładać nowego.
Po ustawieniu przerwy na platynkach MZ śmigała aż miło ale teraz znowu mam problem. Tym razem MZ podczas gwałtownego przyśpieszania w pewnym momencie zacznie się dławić jakby za dużo paliwa dostawała zadławi się tak 2-3 razy i przyśpiesza już do końca bardzo ładnie... Dodam jeszcze że jak jest zimna to nie ma takiego problemu. Problem pojawia się dopiero po rozgrzaniu silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin