Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z rozruchem i dziwne stuki z silnika mz 150
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:05, 12 Maj 2012    Temat postu:

Możesz ściągnąć głowicę i cylinder , chociaż nawet jak nie ma kompresji , a jest jakaś znikoma , to przy takiej prędkości powinna dalej jechać , nie ma bata , to jest 2T , rozdupczy się a i tak będzie dalej jechać , tylko mała rada , jak będziesz ściągał cylinder , daj tłok na samą górę , podnieś cylinder o kilka cm , i wsadź szmatę na około korbowodu i do karteru , w razie popękania pierścieni , nie wpadną do silnika i nie narobią nie potrzebnej roboty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian886
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:29, 13 Maj 2012    Temat postu:

Dobra będę pamiętał o Twojej radzie przy zdejmowaniu cylindra.
Dziś zdjąłem samą głowicę i coś się zwaliło, prawdopodobnie pierścienie bo tłok na wierzchu znaczy się w części którą widać po zdjęciu głowicy ma kilka dość głębokich rys, rowków nie wiem jak to nazwać. Coś musiało tam wpaść bo odbicia są widoczne też na głowicy. Nie wiem jeszcze co z cylindrem bo z jednej strony widoczne jest spore przytarcie. W najbliższym czasie zdejmę cylinder i zobaczę co tam słychać. Z tego tłoka już raczej nic nie będzie, tylko nie wiem co dalej robić. Jak zdejmę cylinder to na co zwrócić uwagę? Co sprawdzić?
Jak się pewnie domyślacie takie rzeczy robię po raz pierwszy stąd te głupie pytania, dlatego też Wasza pomoc jest dla mnie nieoceniona.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:14, 13 Maj 2012    Temat postu:

Prześlij zdjęcia tłoka i cylka , obejrzymy i powiemy co i jak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian886
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:40, 13 Maj 2012    Temat postu:

Nie wiem czy nie odłączę całego silnika i nie zawiozę go do mechanika, który zajmuje się motocyklami. Sam nie chcę czegoś spaprać, a zależy mi na tym żeby zrobić raz a dobrze. Skontaktuję się z nim i jeśli będzie miał czas i chęci to chyba będzie lepiej, gdy on to zrobi. W przeciwnym wypadku sam się za to wezmę.
O tym co było nie tak napiszę w najbliższym czasie.
Wielkie dzięki za chęć pomocy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian886
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:41, 15 Sie 2012    Temat postu:

Witam, tak jak wcześniej mówiłem załadowałem cały motocykl i zawiozłem do mechanika i krótko mówiąc nie miał on prawa jeździć. A problemy tkwiły w tym, że miał on: popękane pierścienie, rozwaloną głowicę i co najlepsze tak powyrabiane gniazda łożysk wału, że całe łożyska w nich chodziły (można było je wkładać i wyjmować rękami) Shocked Także zakupiłem kartery, nową głowicę ( przy tamtej uciekała kompresja), tłok, wszystkie łożyska oczywiście i dodatkowo jest zrobiony szlif cylindra, wał i korbowód był chyba dobry, sam dobrze nie wiem czy było przy nim coś zrobione.
W każdym bądź razie wszystko jest zrobione naprawdę dobrze, trochę to kosztowało, ale nie narzekam, motor pracuje pięknie, jeśli dodam, że ma cały wydech nowy Very Happy . Początkowo jak się dobrze zagrzał to trochę spadały obroty tak między 2-2,5 tys. (tak jakby lekko muliła), ale przykręciłem śrubkę od biegu jałowego, teraz mam odkręconą tak o 0,5 obrotu i jest lepiej. Jak Wam się wydaje, czy to mogło być tego przyczyną ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:31, 31 Sie 2012    Temat postu:

obroty ustaw na 1100-1300 , mieszanka to kolor świecy , wykręć i zobacz kolor , jak brązowy , zostaw. Jak czarny albo biały , reguluj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian886
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:51, 12 Wrz 2012    Temat postu:

Obroty mam tak ustawione, chodziło mi o to, że gdy moto dobrze się rozgrzeje to jak delikatnie podkrecam gaz (na postoju oczywiscie) to przy ok. 2- 2,2 tys . lekko spadaja obroty. Dopiero jak mocniej podkrece to dobrze wchodzi. Przeszkadza to glownie przy ruszaniu (takie buuu) , tak to wszystko chodzi elegancko. A świeca to taki bardzo ciemny braz. Nie wiem czy to wina gaznika, bo teraz mam wkret blizej filtra powietrza (wiekszy) odkrecony o 3/4 obtotu, a od powietrza (ten mniejszy) odkrecony o 1,5 obrotu?? Zaplon raczej odpada, moze swieca, ale mam M14-260 Isolator niby ok. Trudno mi powiedziec. Na zimnym wszystko jest ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian886
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:53, 12 Wrz 2012    Temat postu:

wydaje mi sie, ze ta swieca, jednak powinna byc jasniejsza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:50, 04 Paź 2012    Temat postu:

Jeśli regulacje gaźnika nie dają nic , spójrz na zapłon , ustaw na 2.75 mm przed GMP , to jest taka wartość pomiędzy , albo pobaw się iglicą a na końcu poziomem paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin