Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Erwin115
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:50, 09 Lut 2011 Temat postu: problem z silnikiem |
|
|
witam mam taki problem... silnik nie ciągnie mi paliwa.. gdy wleje troszkę paliwa do cylindra to coś tam zlapie ale nie zapali;/ gdy zaś założę gaźnik to nawet świeca nie jest mokra przy duzym dopływie ustawionym na pływaku... co mam zrobić???? prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:57, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
sprężanie jest w silniku?? ile masz przejechanych km?? model silnika??
Możesz mieć pęknięty pierścień tłokowy, lub uszkodzony uszczelniacz wału dlatego może Ci nie zasysać mieszanki. Ostatecznie uszkodzona uszczelka miedzy cylindrem a karterami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:55, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A próbowałeś na saniu czy dochodzi paliwo? To będzie wina gaznika albo zapachany lub zły dopływ mieszanki pogrzeb srubami od mieszanki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Erwin115
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:30, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
motor ma przejechane 42 tys.. w gaźniku juz kombinowałem na wszystkiej sposoby.. motor jest z 91 roku ale numeru silnika nie znam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:54, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
model nie numer a pojemność?? stawiam na uszczelniacze wału....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:27, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No to jak to nie gaznik bo robiłes na wszystkie sposoby to simering na wale... lub pierscienie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Erwin115
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:30, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
w najbliższym czasie zamierzam zmienić te simeringi bo pierścienie są dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:50, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A sprawdzałeś jaki maja luz w cylindrze te pierścienie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Sob 14:04, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
simmeringi na wale tak jak kolega wyżej pisał, sprawdź poziom paliwa, będzie albo za niski, albo zaworek do wymiany, sprawdź drożnośc dysz. Acha, wymieniałeś moze dysze na nowe? jeżeli tak to założ spowrotem stare dysze, tylko je przeczyść bo te nowe to dzidostwo, nie trzymają wymiarów i albo zalewa silni,, albo wogóle nie pali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Erwin115
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:21, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
pierścienie maja dobry luz.. dysze sa stare i nie zamierzam ich zmieniać, są czyste w poniedziałek będę rozpoławiał już silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:09, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
to jaki mają luz pierścienie w cylindrze ????
W MZ jest to setne cześć mm więc większy ubytek powoduje niedomagania sprężania.
Co do uszczelniaczy modele TS i ES 250 są głownie narażone na tego typu niedomagania gdyż np mamy za mały poziom oleju w skrzyni a łożyska wału są smarowane właśnie tym olejem jak i uszczelniacze (podwójne uszczelnienie wału) dobre rozwiązanie ale przy braku oleju wał się wyrabia i powstaje rowek, mieszanka miesza się z olejem ze skrzyni i jest kicha.....
A po 42 tys stan uszczelniaczy wału jest raczej opłakany...nawet jakby to była ETZ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:47, 15 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze , po 42 tysiącach w MZ , nie ważne czy ETZ czy TS , po takim przebiegu gaźnik to poprostu szrot . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|