|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
droppoll
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:21, 09 Maj 2011 Temat postu: Problem z wolnymi obrotami MZ TS 150/1 |
|
|
Tak jak w temacie mam problem z wolnymi obrotami MZ ma ustawione 1800 obrotów i chodzi chwila i nagle gaśnie tak jak by nie miała iskry. Potem ciężko ją odpalić. Regulowałem gaźnik wymieniłem świece i kondensator. W mz jest instalacja 6V. Proszę o pomoc myśle że to problem z zapłonem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:46, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Zapłon ustaw porządnie , przerwa na przerywaczu , sprawdź wszystkie styki , potem weź się za gaźnik , jeżeli nie można zejść poniżej 1800 obr/min to wskazuje na lewe powietrze . Z drugiej strony jeżeli pochodzi chwilę i potem gaśnie , może to być wina cewki , zagrzeje się i nie podaje iskry , choć dobrze może być to również kondensator , albo poziom paliwa zdupczony , pochodzi chwile , zaleje i koniec , Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
droppoll
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:47, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ok sprawdze i dam znać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
droppoll
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:55, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
to tak ustawiłem platynki i gaźnik poziom paliwa chyba w porządku skoro po zgaśnięciu świeca sucha na regulacje zapłonu wogule niereaguje czy wyprzedze na maxa czy opuźnie zapłon mz chodzi tak samo po zmianie cewki wzbudzenia na nową szczelała z rury ale nie gasła nierówno chodziła i słabo reagowała na gaz. Coś dalej niegra pomocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:25, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Poziom paliwa ustaw tak aby po zamknięciu się zaworka , w komorze było paliwo na równi z takim odlewem na jednej ściance , czyli lejesz wahe do gaźnika , czekasz aż się zamknie , odkręcasz komore i patrzysz ile wahy naleciało , jak poniżej tego odlewu to podginasz pływaki lekko w góre , jak za dużo , to odwrotnie , daj na iglicy 3 rowek od góry , i zapłon 2.5mm przed GMP ustaw , przerwa na 0.35mm , i nie ma bata że nie działa , a i kondka wymień dla wszelkiego spokoju ,Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|