Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przerywa i potem gasnie..Pilne

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemoxsx
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:31, 05 Lis 2010    Temat postu: Przerywa i potem gasnie..Pilne

Mam problem z moją mz etz 150 zapłon mechaniczny.Po staniu przez 2 miesiące nie odpalane, próbuje ja odpalic na pych, zapaliła przejechałem 20 m i zaczeła przerywać jak by dostawała iskre i jej za chwila nie miała i tak w kólkoc przerywa.Moja mz była wczesniej rozebrana tzn.byłe zdjete zegary i lapma ,regulator napiecia.Po wymianie Cewki,kondensatora,świecy,fajki,kabla wysokiego .nap,przerywacza dalej tak przerywa jak i przerywała .Zaczołem przestawiac zapłon i teraz wogóle nie łapie.Podejżewam ze do ustawienia jest gaźnik,przeywacz i zapłon.
Z góry dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cynek777
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: orientacyjnie Rzeszów :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:03, 05 Lis 2010    Temat postu:

Chyba sam sobie odpowiedziałeś....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:14, 05 Lis 2010    Temat postu:

Dokładnie , ja bym zaczął od dokładnego czyszczenia gaźnika i wyregulowania przerwy na platynkach i nową świece nie zaszkodzi . Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:07, 06 Lis 2010    Temat postu:

Naładuj akumulator i ustaw przerwe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemoxsx
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:24, 06 Lis 2010    Temat postu:

a jaka w etz 150 powinna być przerwa na platynkach i jak ustawić zapłon ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:12, 07 Lis 2010    Temat postu:

Przerwa na platynkach 0.35 mm , ustawiasz szczelinomierzem , a zapłon to tak , odkręcasz świece , wkładasz pręta , dajesz tłok na maxa do góry , i jeżeli bedzie u samej góry maxymalnie jak się da , to zaznacz na pręcie kreseczke , potem od tej kreseczki w dół o 2,5 mm następną kreseczke , i pamiętaj , kreseczkę zaznaczasz na równi z głowicą , tą pierwszą a drugą już sam , wkładasz , cofasz tłok o 2.5 mm , według kreseczki/pręta , i patrzysz na zapłon , jeżeli platynki będą rozwarte akurat w tym miejscu , czyt.2,5 mm przed GMP , to znaczy zapłon ustawiony dobrze , a jeżeli platynki by się nie rozwierały to ustawiasz całą płytką zapłonu , Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:54, 07 Lis 2010    Temat postu:

Sposób mało dokładny ale też skuteczny. Lepsza jest suwmiarka, a niaj dokładniejszy to czujnik zegarowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:34, 07 Lis 2010    Temat postu:

No troche to chaotyczne , ale jakoś sie ustawi , potem to tylko drobne przestawianie całej płytki , aż bedzie najlepiej , wiadomo że czujnikiem najlepiej ,Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemoxsx
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:53, 10 Lis 2010    Temat postu:

Juz działa ustawiłem przerywacz i zapłon i jest gitara.Dzieki za pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin