Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yoo100
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:01, 07 Cze 2011 Temat postu: Przerywa na ciepłym |
|
|
Witam
Mam problem z mz 150. Motor na zimnym silniku działa bez zarzutu, natomiast na ciepłym zaczyna przerywać, kiedy odkręcę gaz z 3tys obrotów to zaczyna go mulić, zdarzy się, że strzeli z rury. Jak go zacznie mulić i zgaśnie to potem nie chcę w ogóle zapalić. Trzeba odczekać i dopiero działa.Wyczyściłem gaźnik, kranik, wymieniłem platynki, świece, ale to nic nie dało. Zapłon jest dobrze ustawiony.
Proszę o pomoc
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:16, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
przerwa między platynkami ??
iglica na którym rowku jest??
filtr powietrza w jakim stanie??
Sprawdź czy cewka zapłonowa nie grzeje się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:03, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Miałem ten sam problem wymieńiłem cewke i zailozowalem ja i pomogło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:13, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Kondek/.???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:33, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
wlasnie kondensator, przerywacz możesz tez wymienić groszowe sprawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yoo100
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:59, 08 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc.
Na razie problem znikł, okazało się, że to przerwa na platynkach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yoo100
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:03, 14 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Problem się znów pojawił.
Przejechałem troszkę dłuższą trasę (ok.100km) i zaczęło ją z powrotem przerywać, przestawiałem platynki, ale nic to nie dało, dalej było to samo. Motor postał 2 dni i działa normalnie. Mam luzy na łożyskach na wale i przez to się mogą przestawiać platynki, ale moto powinien pojechać normalnie jak je przestawiałem. Może coś wymyślicie, co to może być może to przez te łożyska ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:11, 14 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
yoo100 napisał: |
Mam luzy na łożyskach na wale i przez to się mogą przestawiać platynki, |
rozwiązanie remont silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yoo100
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:33, 14 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
remont będzie robiony, tylko zastanawiam się czy to przez to są te problemy z przerywaniem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:23, 14 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
przez luz na łożyskach i na wale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yoo100
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:37, 14 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Odbijając jeszcze od tamtego tematu mam pytanie odnośnie spalania: tzn iglica jest na najmniejszym spalaniu a moto pali 6l przy w miarę spokojnej jeździe;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:45, 14 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
czyli świadomie lub nie świadomie zacierasz sam sobie silnik....a dlatego że ustawiłeś najmniejszą dawkę paliwa a tym samym dawkę oleju do smarowania silnika....
Szlif cylindra, wymiana tłoka i pierścieni a spalanie się zmniejszy....bo Twoja Mza więcej pali niż mój Twin Sport 350
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|