|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jozin13
Moto-Amator forum
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:14, 10 Lip 2011 Temat postu: regulator |
|
|
witam chciałem wyregulować mój regulator mechaniczny z powodu małego ładowania . posłużyłem się schematem zamieszczonym na forum i jak wyregulowałem to wogule ładowanie jakieś małe. i postanowiłem wyregulować na oko i tu się zaczyna problem siedzialem cały dzień i tylko ustawilem jest ładowanie od 10-11,98v albo od 12-18 przy dodaniu gazu . jak to wyregulować jakoś tak pomiędzy żeby było cały czas chodziarz te 12-14v> z góry dziękuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:09, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
podaj link do tego tematu
Swoją drogą żeby poprawnie to wyregulować jest potrzebny szczelinomierz, ale w Twoim przypadku będzie potrzebne stanowisko do regulacji bo tak rozregulowałeś regulator że ciężko go będzie ustawić.
Są dwie zasady:
1. Przerwa między stykami zwykle odpowiada za napięcie włączenia i przełączania regulatora
2. Naciąg sprężyn odpowiada za prąd ładowania.
Regulacje zaczynasz od wyczyszczenia styków i wyregulowania ich odstępu. Sprawdzenia dokonujesz szczelinomierzem. Później jeżeli prąd ładowania jest za słaby regulujesz naciąg sprężyn.
Zanim to zrobisz odszukaj książkę od MZ (jeżdżę motocyklem MZ) i zapoznaj się z działem dotyczącym mechanicznych regulatorów...korzystanie z opisów na forum jest ryzykowne. Najlepiej jest to weryfikować z książką.
Tu masz podane wartości regulacyjne [link widoczny dla zalogowanych]
Wyreguluj tylko odstęp między stykami, a dopiero później jeżeli wartość prądu będzie za mała to naciąg sprężyny na styku podwójnym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jozin13
Moto-Amator forum
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:59, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
aha dzieki:) ja zrobie to napisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jozin13
Moto-Amator forum
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:01, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
a ktory to ten styk podwójny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|