Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

regulator

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jozin13
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:14, 10 Lip 2011    Temat postu: regulator

witam chciałem wyregulować mój regulator mechaniczny z powodu małego ładowania . posłużyłem się schematem zamieszczonym na forum i jak wyregulowałem to wogule ładowanie jakieś małe. i postanowiłem wyregulować na oko i tu się zaczyna problem siedzialem cały dzień i tylko ustawilem jest ładowanie od 10-11,98v albo od 12-18 przy dodaniu gazu . jak to wyregulować jakoś tak pomiędzy żeby było cały czas chodziarz te 12-14v> z góry dziękuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:09, 10 Lip 2011    Temat postu:

podaj link do tego tematu Mruga

Swoją drogą żeby poprawnie to wyregulować jest potrzebny szczelinomierz, ale w Twoim przypadku będzie potrzebne stanowisko do regulacji bo tak rozregulowałeś regulator że ciężko go będzie ustawić.

Są dwie zasady:
1. Przerwa między stykami zwykle odpowiada za napięcie włączenia i przełączania regulatora

2. Naciąg sprężyn odpowiada za prąd ładowania.

Regulacje zaczynasz od wyczyszczenia styków i wyregulowania ich odstępu. Sprawdzenia dokonujesz szczelinomierzem. Później jeżeli prąd ładowania jest za słaby regulujesz naciąg sprężyn.
Zanim to zrobisz odszukaj książkę od MZ (jeżdżę motocyklem MZ) i zapoznaj się z działem dotyczącym mechanicznych regulatorów...korzystanie z opisów na forum jest ryzykowne. Najlepiej jest to weryfikować z książką.

Tu masz podane wartości regulacyjne [link widoczny dla zalogowanych]

Wyreguluj tylko odstęp między stykami, a dopiero później jeżeli wartość prądu będzie za mała to naciąg sprężyny na styku podwójnym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jozin13
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:59, 11 Lip 2011    Temat postu:

aha dzieki:) ja zrobie to napisze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jozin13
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:01, 11 Lip 2011    Temat postu:

a ktory to ten styk podwójny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin