Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik MZ ETZ/TS

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukasz1988
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 14 Maj 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:24, 10 Cze 2013    Temat postu: Silnik MZ ETZ/TS

Przepraszam za założenie nowego tematu ale nie mogłem odnaleźć działu z sinikami,były tylko inne powiązania podobne a podklejać się pod inne posty nie chciałem..Mój problem polega na tym w MZ ETZ 150 z silnikiem TS 250 iż wlałem do silnika nie cały litr oleju dokładnie 800 gram..Gdy pojeździłem sobie motocyklem około 3 tygodnie i się zepsuła mi kopka i tryb 3 biegu zaczełem silnik rozkręcać i chciałem spuścić olej z silnika to nie było w silniku ani 1 kropli oleju..Zaznaczam ze z silnika olej nie kapał jedynie co było z wycieków to w deklu 2 kieliszki oleju może z 50 gram..Czy możliwe ze motocykl zaczął spalać olej tak samo jak zepsuty silnik w samochodzie pobiera olej??..Jak tak to jak to możliwe i dlaczego jaka jest tego przyczyna?..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:21, 13 Cze 2013    Temat postu:

Bardziej prawdopodbnie jest że masz uszkodzony uszczelniacz i silnik tak jak powiedziałeś spala olej dodatkowo. Musisz sprawdzić czy kopci.

Silniki TS maja podwójne uszczelnienie wału, a co za tym idzie łożyska wału są smarowane z skrzyni biegów. Brak oleju powoduje uszkodzenie uszczelniaczy i wytarcie rowków przez uszczelniacze w czopach wału. Jak jeździłeś bez oleju to możesz mieć już poważny problem. Nie raz już spotkałem sie z tym problemem. Wytarte rowki przez uszczelniacz eliminują wał do powtórnego założenia. Trzeba wtedy zmieniać czopy, bez zmiany nie ma kompresji a silnik ciężko uruchomić.

Olej sam z siebie nie wycieka, jeżeli silnik jest stary to remont tylko pomoże. Tak czy siak uszczelniacze są już do wyrzutu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:31, 03 Lip 2013    Temat postu:

z usterek to na pewno simeringi wału korbowego, najlepiej wymienić to i cały kąplet uszczelek wraz z pierścieniami i do tego tarcze sprzęgła i powinno już wszytko w tedy grać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin