|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek5514
Moto-Amator forum
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:11, 25 Kwi 2011 Temat postu: Sprzęgło mz etz 150 ciagnie SLABA KOMPRESJA |
|
|
witam mam taki problem po ostatniej jezdzie moja etz 150 nie moge jej zapalic poniewaz kopniak sie slizga wyglada to tak jak by byla na pol sprzegle , regulacje nic nie daly wiec rozebralem sprzeglo i ku mojemu zdziwieniu wlaczam bieg i sie sliza na dal .jaka moze byc przyczyna pomórzcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:41, 25 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
raz że nazwa tematu nie jest adekwatna do możliwego problemu gdyż jakbyś miał słabą kompresje to problemu z słabym sprzęgłem nie było by takiego, a z Twojego opisu wynika że sprzęgło się ślizga t znaczy że kompresja jest właśnie bardzo dobra....
dwa sprawdzałeś tarcze sprzęgłowe?? pewnie są już wytarte lub napalone co właśnie skutkuje ślizganiem się sprzęgła, gdyż olej powoduje spadek momentu przenoszonego przez sprzęgło.
Sprawdź jeszcze wszystko od wysprzęglania sprzęgła czyli linkę, czy wszystko odbija, sprężyny sprzęgła...
Polecam Ci zakup dobrej jakości tarcz sprzęgłowych z tworzywa (nigdy korkowych nie kupuj) i oleju Hipol (obowiązkowo wymiany przy nowych tarczach) zweryfikowanie stanu sprężynek sprzęgła (czy nie są uszkodzone i czy ich wysokość jest zgodna z wymiarem w instrukcji)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marek5514
Moto-Amator forum
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:09, 26 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
witam posprawdzalem wszystko jak mowiles i znalazlem przyczyne tego ze kopniak sie slizgal rozebralemsprzeglo i dalej sie slizgal kopniak .powdod byl taki ze sie ta zembatka od strony sprzegla sie slizgalana bo sie srubba poluzowala . sorry ze tak to opisuje ale to moj pierwszy motor i pierwszedoswiadzenia ze remontami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marek5514
Moto-Amator forum
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:15, 26 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
mam pytanie jak zdejmowalem te szprzeglo to te tarcze sprzeglowe ciezko wychodzily jakby za duze byly to jest norma takm sprzegle a ijak ustawic zaplon w mojej etz nie jest elektroniczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:33, 26 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
nie znam ustawień od 150 bo miałem tylko 250...a znajdziesz je w książce...pogadaj z Binladenem on ma dużo materiałów do MZ.
A co do tarcz nie powinny ciężko chodzić w koszyku...to tylko może świadczyć że koszyk dostał dobrze pod dupie i teraz jego krawędzie trzeba poodginać. Jak ciężko chodzą to tarcze nie oddalają się na odpowiednią odległość podczas wysprzęglania co powoduje później szybsze zużycie ich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:52, 26 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Zależy o czym mówimy , albo o prywaciarskich tarczach z chin które wogóle wymiarów nie trzymają , albo o uszkodzonych krawędziach blachy kosza sprzęgłowego , jeżeli widzisz widoczne rowki , wżery na blasze , tam gdzie tarcze się opierają tymi swoimi zębami czy jakoś tak , weź papier ścierny i wyrównaj na równo powierzchnię ,Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:32, 26 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
szlifierka kontową szybciej;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:46, 26 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ale papierkiem masz ręcznie i dokładniej , Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marek5514
Moto-Amator forum
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:34, 26 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
chodzi o to ze rostaw tych ramieni na tarcza ledwo trzymaja rozmiar ,pasowalemstare i one wchodza luzno pewnie chinski byly zgory dzieki za porady
999
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|