Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dejwid3
Moto-Maniaq
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podlasie Siemiatycze
|
Wysłany: Pon 22:21, 14 Mar 2011 Temat postu: trzeszczacy lancuch |
|
|
Ostatnio zmieniłem zębatki i łańcuch. Gdy kręcę kołem w kierunku jazdy to łańcuch trzeszczy i jakby przeskakuje na zębatce zdawczej. Jest on odpowiednio natężony a zębatka zdawcza ustawiona jest stroną wklęsła do silnika. Nie mam pojęcia co robić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:26, 14 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
zębatki i łańcuch nowe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 1:05, 15 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
A koło jest prawidłowo naciągnięte?? Znaczy czy jest równo? czy nie jest krzywo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dejwid3
Moto-Maniaq
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podlasie Siemiatycze
|
Wysłany: Wto 22:31, 15 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Łańcuch osłony jak i zębatki są nowe. Koło wydaje się być po obu stronach równo naciągnięte zresztą patrzyłem rożne kombinacje. jak kręcę do tylu jest ok. Jak ktoś ma cwilke niech zobaczy ten filmik [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:48, 15 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
łańcuch jest odpowiedni do zębatek??
jest nie za mocno naciągnięty??
a czy wcześniej nic takiego się nie działo??
ten zestaw skąd kupowałeś (łańcuch i zębatki)?? rozumiem że obie zębatki są nowe.
Obstawiam za felerną zębatką, jeżeli po zmianie na inną usterka nie ustąpi to może być że silnik delikatnie się przesuną w ramie.
Zdejmij łańcuch i na sucho sprawdź czy zęby zębatki pasują do niego idealnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dejwid3
Moto-Maniaq
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podlasie Siemiatycze
|
Wysłany: Śro 8:14, 16 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zębatki nowe łańcuch tez.Wszystko kupione było na agmocie. Naciąg łańcucha wydaje się być odpowiedni ok 2-3cmm luzu.
Wcześniej było ok tylko działo się odwrotnie a mianowicie trzeszczało trochę jak kręciłem kołem do tyłu i dodam że poprzedni właściciel założył zebatke zdawczą odwrotnie stroną wklęsła na zewnątrz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:39, 16 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Tu mi śmierdzi na zle wytłoczoną zębatkę już fabrycznie, jak mówisz że jest naciągnięte dobrze, jeszcze biorę pod uwagę krzywo koło naciągnięte, pamiętaj że jak siadasz na moto to łańcuch się jeszcze bardziej napina, weś popuść jeszcze te koło i sprawdzaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dejwid3
Moto-Maniaq
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podlasie Siemiatycze
|
Wysłany: Śro 20:56, 16 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
no nie wiem ale wydaje mi sie ze ten łańcuch jest zbyt nisko tzn w tym wcięciu na gumowe solony powinien byc mniej więcej na środku a jest u dołu ze aż wytarty jest karter
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:47, 16 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Na bank silnik krzywo siedzi , uszy silnika się skrzywily i o to problem , nic innego nie wymyślisz , ustaw kierwonice prosto , i spojrz przez widelec przedni na silnik , jeżeli nie jest przekrzywiony to ok , a jeżeli już widać spore wychylenie , masz odpowiedź ,Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:06, 17 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
albo prosty test. dejwid3 weź ten łańcuch co masz załóż inną zębatkę w dobrym stanie na przód. jak będzie to samo to łańcuch jest źle zrobiony...a jak dalej to samo będzie to obstaje za skrzywieniem mocowań silnika.
Binladen też może mieć racje i zyrafao2. Np zębatka mogła się odkształcić przy hartowaniu i jej płaszczyzna nie jest płaska...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dejwid3
Moto-Maniaq
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podlasie Siemiatycze
|
Wysłany: Czw 21:18, 17 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdzę czy nie jest krzywy ale nie wydaje mi się, mz ma 22tys przebiegu. Zębatkę tez sprawdzę dokladniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|