|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dejwid3
Moto-Maniaq
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podlasie Siemiatycze
|
Wysłany: Sob 21:30, 24 Lip 2010 Temat postu: układ zasilania poowietrzem |
|
|
Ostatnio w mojej mz etz 150 miałem taki problem: cieżko palila i mocno sie dlawiła pomyslalem ze to cos z powietrzem wiec krecilem srubką regulacyjna w gazniku ale to nic nie dalo ywjelem filtr wyczyscilem og i dalej to samo po odkreceniu obudowy filtra odpalila dobrze i juz tylko minimalnie sie przydlawiala przy dodaniu gazu wiec to tak zostawilem wyjelem ta obudowe i rzucilem w kat ale teraz wydaje mi sie ze mz wicej pali a swieca jest czarna jak wegiel. Co mam w tym wypadku zrobic przeciez a ta zalozona obudowa powinno byc wszystko ok ona powinna byc szczellnie przykrecona. A swieca nie powinna byc zweglona. Co robic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:14, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
hmmm , wymień świece, wyreguluj gaźnik , albo zajrzyj do zapłonu , ustaw jej odpowidnią przerwe i tyle , daj znać jak coś .. pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cezet35O
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:57, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
kup nowy filtr powietrza i skręć to i wyczyść gaźnik i wyreguluj przerwę na świecy i pamiętaj o dobrej mieszance do oleju z benzyna bo to tez częsta przyczyna zakopconych świec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dejwid3
Moto-Maniaq
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podlasie Siemiatycze
|
Wysłany: Nie 14:32, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Zapłon mam wyregulowany dobrze. Świece tez jest ok kupilem nowa wkrecilem ja przejechalem sie z kilometr wykrecilem ja a ona zrobila sie taka czarna jak ta stara. Tylko powiedzcie mi dlaczego musiałem wyjąc ta pokrywę od filtra ktora znajduje sie za akumulatorem. Przecież ona powinna być szczelnie dokręcona a jak ją dokrece to motor dławi się ze hoho
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:38, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
za dużo benzyny dostaje , może być filtr zatkany jak przykrecisz obudowe to go dławi , ustaw na iglicy drugi rowek od dolnej blaszki , zależy czy masz jedną zawleczke czy dwie na iglicy , to chyba raczej to , pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:21, 26 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Według mnie za duży poziom paliwa w gaźniku, należy zmniejszyć na pływaku. Gdy masz odkręconą pokrywę siłą rzeczy dostaje więcej powietrza i jakoś tą zwiększoną ilość paliwa jest w stanie przepalić. Gdy silnik się dławi nigdy nie wiesz czy to jest za dużo czy za mało paliwa, najlepsza diagnoza jest na podstawie świecy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|